baasd heeft swagquote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef leeell het volgende:
BaasD gaat meteen zn instelling fatsoenlijk zetten nu
Fok!meetsquote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, bejaard
inmiddels ben ik braaf gestopt met roken en daarmee uiteraard ook anti-rook-fundamentalist geworden ()
![]()
alleen op FOK! meets rook ik eigenlijk nog!
Ja, zo gaat dat dan. Tegenwoordig is er ook niet veel meer aan. Met al de verboden.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, bejaard
inmiddels ben ik braaf gestopt met roken en daarmee uiteraard ook anti-rook-fundamentalist geworden ()
![]()
alleen op FOK! meets rook ik eigenlijk nog!
Gquote:
correctiequote:
quote:
yup.. tegenwoordig stinken de kroegen naar oud bier en pis.. doe mij dan maar rookquote:
Paupertquote:
Ik Camel i.c.m. Drum.quote:
op het toilet jaquote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup.. tegenwoordig stinken de kroegen naar oud bier en pis.. doe mij dan maar rook
dudequote:
je stinkt zelf naar...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup.. tegenwoordig stinken de kroegen naar oud bier en pis.. doe mij dan maar rook
Niet weer. De vorige kreeg je ookal niet.quote:
LApo hunt is AL 100 post bezigquote:
Al die discotheken dan. Om twee uur ruikt het al naar bier, zweet en pis overal.quote:
Als ik iemand met camel zie maak ik direct een praatje, zo scheid je het kaf van het korenquote:
zoniet 200quote:
deze word van mijquote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet weer. De vorige kreeg je ookal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop