Budget 25 euro maar al wel v-halsen van Dolce&Gabbana Underwear van 70 euro gehad?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Heb ik al shirts van gehad, vallen te kort.
@Joran-Joran: ik koop liever iets waar ik wat langer mee kan doen.
De fit verschilt soms per model, maar over het algemeen pas ik altijd een S en die is dan zowel wat lengte als breedte ideaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Iemand die de fit van AA t-shirts kan bevestigen? Zelfs bij de modellen vind ik het er raar uitzien, nogal wijde mouwen zo te zien.
Ben net een tiental kilos zwaarder, maar zou niet veel uit moeten maken denk ik. Geen idee (of interesse inquote:Op maandag 9 mei 2011 18:44 schreef zwartemarktplaats het volgende:
De titel zegt het al een beetje; ik ben op zoek naar simpele crew en v-neck t-shirts.
Het probleem is alleen dat met mijn 1.92m bij 78 kg en relatief smalle schouders de standaard shirts off the rack niet passen, lees: uitlubberen of een soort van zeil vormen aan de achterkant.
Een gelijklichamige fok!ker hier die merk/model weet waar ik wel mee uit de voeten kan.
Budget ong, 25 e per shirt.
Kwaliteit is beter dan de meeste merkkleding. Gaan bij mij al een aantal maanden mee. Maar goed, als het je alleen al afschrikt omdat het van de Hema komt, moet je het natuurlijk niet doenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Heb ik al shirts van gehad, vallen te kort.
@Joran-Joran: ik koop liever iets waar ik wat langer mee kan doen.
Yep.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@Gray: Het huismerk? En hoe lang gingen die mee.
@Horchata: En als ik vragen mag : wat voor afmetingen heb jij?
1.88 en vrij dunquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@Horchata: En als ik vragen mag : wat voor afmetingen heb jij?
Wat is dat voor stof dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Yep.
Die van Score draag ik toch al misschien wel een paar jaartjes, al dan wel vaak als ondershirt. Het zwart is niet langer helemaal zwart en de stretch is iets minder, toch is het model nog steeds prima en gaan ze niet kapot.
Toch ben ik nu over naar die van Men at Work, nog net iets betere fit (voor mij
dan), ietsjes diepere V, maar vooral fijnere stof vind ik.
Elastaan is gewoon stretch stof, voor de strakkere fit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:10 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Laatst van boss orange de basics gepast: zat goed qua afmeting maar was erg wijd bij de mouwen en zeer breed rond mijn torso. Weet niet of dat bij red label dat zo is en zal er ook nooit achterkomen, er is rek in mijn budget maar om het nou te verdubbelen is mij te gortig.
Shirts waren overigens 5% procent elastaan of zoiets.Liet me vertellen dat dat de pasvorm beter behoud?
Verder heb ik geen droger, studenten
armoe.
Al sla je me dood, dat is voor mij persoonlijk niet zo interessant. Het zal idd wel elastaan zijn ofzo.quote:
Er is een verschil tussen een shirt dat past en een shirt dat mooi zit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:46 schreef kort het volgende:
Met 1.90 en 80kg moet je gewoon passende shirts vinden hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |