"Voorvocht" heb ik dan liever.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal ik de TT veranderen in "BBQ 25-26 juni - Voorprettopic 03"
Ach wat je reed dronken naar huis jijquote:
Nou ja ze sliepen ook met veel in een kamerquote:
zijn wij nu een duo geworden met Water&Vuurquote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Soury het volgende:
Teun helemaal top gast !!!![]()
Hier even de boodschappenlijst van water en vuur![]()
Brood
boter
melk
yogurt
eieren
spek
tomaten
thee
aardbeien
doosje wijn
Mocht er iets missen laat het me weten.
P.s. de spareribs zijn mijn feestje. Ze zijn ong. 25 a 30 cm per stuk dus ik tel een half per persoon.
Dank WJ maarquote:Op maandag 9 mei 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn wij nu een duo geworden met Water&Vuur
nog erger heeft die dit verzonnen, sla hem gelijk in mekaarquote:
Ik weet niet waar zijn huis woontquote:Op maandag 9 mei 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nog erger heeft die dit verzonnen, sla hem gelijk in mekaar
Je lacht je rot met hem, hij is zo droogquote:Op maandag 9 mei 2011 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet waar zijn huis woont![]()
Maar het zou echt leuk zijn als die steuker erbij is
Errrr met vuil afwaswater?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mijn keuken staat blank, slang van de vaatwasser afgeschoten
Dat doe ik al zonder dat ik hem kenquote:
We zetten jou op een platte kar of op mijn aanhangwagen en dan rijden we je Harderwijk doorquote:Op maandag 9 mei 2011 19:53 schreef Toverheks het volgende:
Jullie lijken me allemaal gezellig, dus zal met niemand problemen hebben, ga gewoon rustig jullie allemaal observeren
pek en verenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We zetten jou op een platte kar of op mijn aanhangwagen en dan rijden we je Harderwijk door
Ik kan alleen Duits, da's geen probleem toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pek en verenmaar teun kan ik jullie allemaal wel verstaan??? ja Soury zal wel meevallen maar praten jullie dialect
Ja nogal Schiedamsquote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pek en verenmaar teun kan ik jullie allemaal wel verstaan??? ja Soury zal wel meevallen maar praten jullie dialect
Nee, jij met je Amsterdamse accentquote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |