abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2011 @ 15:09:42 #1
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_96547971

Welkom in het FIFA 11 topic!

FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Doelpunt van de maand
Elke maand wordt het doelpunt van de maand gekozen! Meer informatie is [http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/FIFA_doelpunt_vd_maand hier] te vinden.
Stemmen op het FOK!FIFA doelpunt van de maand maart kan je [http://forum.fok.nl/topic/1630936 hier] doen van 1-7 april!

Handige links
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://www.fut11info.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app

Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)

Xbox 360
quote:
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
PS3
quote:
KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFA

Vorige topic
[FIFA 11] #41: Met TOTYs gevolgd door een epic crash

Met dank aan Omnirocket :)
pi_96548565
Zit beetje de prijzen in de gaten te houden van de spelers die ik wil gaan halen voor m'n nieuwe Serie A team. Maar sinds wanneer gaat Eto'o voor maar 4.5k :o
pi_96548831
Is dit de ultieme vernedering?

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75549412

Na de 2-0 begon hij al met slidings. Ik weet niet wat hij met corners deed maar ik kon ze er allemaal inkoppen. Filmpje was trouwens in de 90e minuut, ik kon het even niet laten.
pi_96548869
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:23 schreef DannyDeko het volgende:
Zit beetje de prijzen in de gaten te houden van de spelers die ik wil gaan halen voor m'n nieuwe Serie A team. Maar sinds wanneer gaat Eto'o voor maar 4.5k :o
Eto'o 84 neem ik aan? De UP versie zal wel nog iets duurder zijn.
pi_96549029
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:30 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Eto'o 84 neem ik aan? De UP versie zal wel nog iets duurder zijn.
Ja klopt. Hoe zie je eigenlijk dat het de upgrade betreft?
pi_96549179
Aan de rating. Normale Eto'o is 84 en de UP versie 86 ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 15:38:53 #7
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_96549248
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:34 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ja klopt. Hoe zie je eigenlijk dat het de upgrade betreft?
Als de niet geupgrade 84 is dan is de upgrade hoger, in dit geval 86 dacht ik.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:24:12 #8
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_96551338
Speel offline nu met Real tegen Barca, legendarisch.

En dat haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, want de computer WEET HOE JIJ SPEELT.

Elke keer als je net wil draaien weet de computer dat ook en voor je het weet ben je de bal kwijt, ook als je de bal af wil pakken met rondje van een barca speler tikken ze hem net op het goede moment weg. Ook vrije trappen zijn zo scripted. 4/5 gaan ver over en de 5e gaat precies mooi in de hoek. Met uitgooien ook, ze weten precies welke kant je op wilt gooien etc. Zwaar vervelend, hopen dat die kk sony hun PSN snel fixt, zodat ik mensen online wel kan verslaan.
pi_96551671
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:24 schreef Pino0 het volgende:
Speel offline nu met Real tegen Barca, legendarisch.

En dat haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, want de computer WEET HOE JIJ SPEELT.

Elke keer als je net wil draaien weet de computer dat ook en voor je het weet ben je de bal kwijt, ook als je de bal af wil pakken met rondje van een barca speler tikken ze hem net op het goede moment weg. Ook vrije trappen zijn zo scripted. 4/5 gaan ver over en de 5e gaat precies mooi in de hoek. Met uitgooien ook, ze weten precies welke kant je op wilt gooien etc. Zwaar vervelend, hopen dat die kk sony hun PSN snel fixt, zodat ik mensen online wel kan verslaan.
Zelfs uit verveling speel ik al heel erg lang niet meer tegen de CPU, want ik weet toch wel dat ik me kappot ga frustreren :P
  maandag 9 mei 2011 @ 16:33:17 #10
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_96551850
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:29 schreef laucas het volgende:

[..]

Zelfs uit verveling speel ik al heel erg lang niet meer tegen de CPU, want ik weet toch wel dat ik me kappot ga frustreren :P
Tja je moet wat he :(

Kan nog wel ff duren voordat ie weer online gaat jammer genoeg.
pi_96551940
Ja dat moeten hoeft niet meer van mij, ik bescherm mezelf preventief door het niet meer te doen. Speel je ook FUT? Potje doen als het weer up is? :P
  maandag 9 mei 2011 @ 16:38:01 #12
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96552080
Niet van de CPU kunnen winnen :')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_96552294
Wat is een goede opstelling voor een Eredivisie team? Had 4-3-3 maar kwam er niet echt uit met het middenveld.

Edit: 4-1-2-1-2, is dat wat? Met Janssen, Lens, Dzudszak en Wijnaldum op het middenveld.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_96552858
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef Neraice het volgende:
Wat is een goede opstelling voor een Eredivisie team? Had 4-3-3 maar kwam er niet echt uit met het middenveld.

Edit: 4-1-2-1-2, is dat wat? Met Janssen, Lens, Dzudszak en Wijnaldum op het middenveld.
Ik speel 4-3-2-1. 4-1-2-1-2 kan ook, maar is een erg dure formatie als je formatiekaarten wil hebben en je zit met gasten op je middenveld die eigenlijk veredelde spitsen zijn en weinig fysiek hebben..Ik zou met een Eredivisie ploeg altijd 4-3-2-1 of 4-3-3 spelen eigenlijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96553096
Hoe heb jij het middenveld gedaan dan?
pi_96553166
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:57 schreef Neraice het volgende:
Hoe heb jij het middenveld gedaan dan?
Afellay-Fer-IF Eriksen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96553255
Eriksen als CM?
pi_96553408
ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96553576
Hmm, zit nog te twijfelen. Lijkt me ook wel vet om een heel IF Eredivisieteam te maken.
pi_96553662
Eredivisie team is wel leuk :) Won ik best veel mee *O* En nu heb je ondertussen ook een IF van der wiel. En Sif janssen
pi_96553681
Welke opstelling speelde jij?
pi_96553722
Er is geen SIF Janssen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96554685
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 17:08 schreef Neraice het volgende:
Hmm, zit nog te twijfelen. Lijkt me ook wel vet om een heel IF Eredivisieteam te maken.
eredivisieteam is ook erg leuk :P snelle flanken, goede verdedigers (behalve LB :P ) en een sterk middenveld. Alleen de spits positie is best lastig

heb zelf een eredivisie team met 3-5-2 opstelling.

middenveld met cdm Fer en affelay, voorste 3 middenvelders IF doedelzak, SIF wijnaldum en IF lens

En idd SIF janssen is er niet, enkel IF
hardcoholic
pi_96556857
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 17:11 schreef Tim86 het volgende:
Er is geen SIF Janssen
Oh dacht ik :P Nou IF dan. :) Ik speelde 4-3-3 en dan If junker in de spits
pi_96556925
Ik verlees nu best veel online terwijl ik met ranked matches wel vaker won. Is het niveau hoger bij UT ofzo?

Er vallen mij een aantal dingen op waar ik echt geirriteerd aan raak, ik vraag me af of jullie dat ook herkennen of eventueel uitleg willen geven. Dit is zowel met UT als normale matches.

Als ik aanval, gaan geen van mijn spelers mee tenzij ik een 1 2tje doe. Maar zodra de tegenstander de bal heeft gaat meteen iedereen vrij lopen en positie zoeken. Hierdoor heb ik vrij veel bal verlies, dit omdat mijn spelers maar wat blijven staan.
Op dat moment ligt gewoon het hele veld open en krijgt de tegenstander alle ruimte van de wereld.

Het nadeel van bovenstaande is dat het NOOIT bij mij gebeurd, ik moet verdomme altijd ontzettend vele werk verzetten om de bal bij de 16 te krijgen, ik daar eenmaal ben is balverlies snel om de hoek en vaak ook een counter + doelpunt.

Allemaal ontzettend frustrerend, haalt echt de fun uit het spel. Iemand tips? Zou iemand eens tegen mij willen spelen en dan aan het eind vertellen wat ik niet goed doe en wat verbetering nodig heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')