PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Eto'o 84 neem ik aan? De UP versie zal wel nog iets duurder zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:23 schreef DannyDeko het volgende:
Zit beetje de prijzen in de gaten te houden van de spelers die ik wil gaan halen voor m'n nieuwe Serie A team. Maar sinds wanneer gaat Eto'o voor maar 4.5k
Ja klopt. Hoe zie je eigenlijk dat het de upgrade betreft?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Eto'o 84 neem ik aan? De UP versie zal wel nog iets duurder zijn.
Als de niet geupgrade 84 is dan is de upgrade hoger, in dit geval 86 dacht ik.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja klopt. Hoe zie je eigenlijk dat het de upgrade betreft?
Zelfs uit verveling speel ik al heel erg lang niet meer tegen de CPU, want ik weet toch wel dat ik me kappot ga frustrerenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:24 schreef Pino0 het volgende:
Speel offline nu met Real tegen Barca, legendarisch.
En dat haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, want de computer WEET HOE JIJ SPEELT.
Elke keer als je net wil draaien weet de computer dat ook en voor je het weet ben je de bal kwijt, ook als je de bal af wil pakken met rondje van een barca speler tikken ze hem net op het goede moment weg. Ook vrije trappen zijn zo scripted. 4/5 gaan ver over en de 5e gaat precies mooi in de hoek. Met uitgooien ook, ze weten precies welke kant je op wilt gooien etc. Zwaar vervelend, hopen dat die kk sony hun PSN snel fixt, zodat ik mensen online wel kan verslaan.
Tja je moet wat hequote:Op maandag 9 mei 2011 16:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Zelfs uit verveling speel ik al heel erg lang niet meer tegen de CPU, want ik weet toch wel dat ik me kappot ga frustreren
Ik speel 4-3-2-1. 4-1-2-1-2 kan ook, maar is een erg dure formatie als je formatiekaarten wil hebben en je zit met gasten op je middenveld die eigenlijk veredelde spitsen zijn en weinig fysiek hebben..Ik zou met een Eredivisie ploeg altijd 4-3-2-1 of 4-3-3 spelen eigenlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef Neraice het volgende:
Wat is een goede opstelling voor een Eredivisie team? Had 4-3-3 maar kwam er niet echt uit met het middenveld.
Edit: 4-1-2-1-2, is dat wat? Met Janssen, Lens, Dzudszak en Wijnaldum op het middenveld.
Afellay-Fer-IF Eriksenquote:
eredivisieteam is ook erg leukquote:Op maandag 9 mei 2011 17:08 schreef Neraice het volgende:
Hmm, zit nog te twijfelen. Lijkt me ook wel vet om een heel IF Eredivisieteam te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |