Koekjesquote:Op maandag 9 mei 2011 14:54 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Misschien moet je je cookies verwijderen.
Nom!quote:
BULLSHIT BINGO!!!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
Synergie is goed om te promoten in de keten. Wel is het belangrijk om ook de preferred suppliers aan te haken in de besluitvorming, anders is de organisatie niet meer transparant.
Bingo!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
Synergie is goed om te promoten in de keten. Wel is het belangrijk om ook de preferred suppliers aan te haken in de besluitvorming, anders is de organisatie niet meer transparant.
100 g pure chocolaquote:
Hete bramen- of vlierbessensap drinken.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
Zo maar naar huis denk ik... Ik hoest alles bij elkaar, ze worden bang van me
Damn, je bent eerder. Nu win jij de lesbische kantoortuin vingerplant!quote:
Recepten mag je doorgeven aan mijn vrouw.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
100 g pure chocola
100 g boter
150 g suiker of rietsuiker
1 ei
250 g zelfrijzend bakmeel
1 zakje vanillesuiker
Verwarm de oven voor op 180 C. Hak de chocolade in kleine stukjes. Doe boter in een kom snijd het in kleine stukjes. Voeg het ei, de suiker, de vanillesuiker en het bakmeel toe. Meng alles met de handen of mixer met deeghaken. Meng op het laatst de chocolade erdoor. Rol het uit en steek het uit meer vormpjes of vorm gewoon koekjes met de hand.
Laat ong. 15 minuten bakken.
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
Zo maar naar huis denk ik... Ik hoest alles bij elkaar, ze worden bang van me
Die post hier toch ook?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Recepten mag je doorgeven aan mijn vrouw.
Kan ik nog passen?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, je bent eerder. Nu win jij de lesbische kantoortuin vingerplant!
Ja, en? Die lees niet terug om te kijken of er iets tegen mij is gezegd waar zij mee aan de slag moet.quote:
Kolere, die heb je dan ook niet goed opgevoed..quote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en? Die lees niet terug om te kijken of er iets tegen mij is gezegd waar zij mee aan de slag moet.
Je krijgt er een pot bij hoor. Waar dacht jij dat die plan in moest?quote:
Als ik wil opvoeden dan ga ik wel kijken of een kind tot de mogelijkheden behoort.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
Kolere, die heb je dan ook niet goed opgevoed..
Met hilarische gevolgen?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik speel het wel eens op werkoverleggen
Ach, ik hoef alleen maar te wachten tot collega Hans in de rondvraag aan het woord komt. Dan heb ik drie kaarten vol voordat hij twee hele zinnen heeft uitgesproken.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:05 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Met hilarische gevolgen?
Of doen ze niet leuk mee?
Oeh, op de pure chocola na heb ik alles wel in huisquote:Op maandag 9 mei 2011 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
100 g pure chocola
100 g boter
150 g suiker of rietsuiker
1 ei
250 g zelfrijzend bakmeel
1 zakje vanillesuiker
Verwarm de oven voor op 180 C. Hak de chocolade in kleine stukjes. Doe boter in een kom snijd het in kleine stukjes. Voeg het ei, de suiker, de vanillesuiker en het bakmeel toe. Meng alles met de handen of mixer met deeghaken. Meng op het laatst de chocolade erdoor. Rol het uit en steek het uit meer vormpjes of vorm gewoon koekjes met de hand.
Laat ong. 15 minuten bakken.
Pff, heb je niet eens pure chocola in huis. Nep chocoholicquote:Op maandag 9 mei 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh, op de pure chocola na heb ik alles wel in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |