Je moet dus eerst een normaal kaartje kopen, dan met dat kaartje kan je voor 40 euro Prince kopen ipv 89...maar geen idee hoe dat gaat als je pas nu een normaal kaartje koopt. Ik al tijd geleden gedaan en heb dus een mail gekregen....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:49 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Dus? Ik wilde niet alleen naar Prince, ik wil B.B. King ook eindelijk nog eens zien. Ik ga dan geen extra geld uitgeven, omdat hun de zaakjes niet voor elkaar hebben
Ik vind het flauw dat jullie wel verder komen dan ikzelfquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:50 schreef psychosomatic het volgende:
Ik sta voor het eerst in de wachtrij. Zit vooruitgang in.
Captain obviousquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt niets beters te doen volgens mij.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Captain obvious
Wij zitten hier voor de computer te wachten op kaartjes, natuurlijk hebben we niks beters te doen, want het lukt niet
hmmquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef HuubTuub het volgende:
volgens prince.org
just contacted ticketservice client service desk, spoke to a woman, there is a server crash/error all over Europe, so not only in the Netherlands. She assured me it is not possible to buy Prince tickets at all at this moment. So no one is getting through. She did not know how long it would take, and advised me to keep checking the website. So rest assured nobody is getting tickets at this moment.
Ik vind dat NL'ers sowieso voorrang moeten krijgen. Waar is Geert als je hem nodig hebt!?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:52 schreef HuubTuub het volgende:
volgens prince.org
just contacted ticketservice client service desk, spoke to a woman, there is a server crash/error all over Europe, so not only in the Netherlands. She assured me it is not possible to buy Prince tickets at all at this moment. So no one is getting through. She did not know how long it would take, and advised me to keep checking the website. So rest assured nobody is getting tickets at this moment.
En dat wil JIJ niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:54 schreef HuubTuub het volgende:
trouwens onzin dat heel europa op z'n gat ligt, want als ik zou willen kan ik zo naar Dolly P in Londen...
Maar wel fijn dat ze dat op p.org posten, dan stoppen ze tenminste met proberen. Meer kans voor ons.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:54 schreef HuubTuub het volgende:
trouwens onzin dat heel europa op z'n gat ligt, want als ik zou willen kan ik zo naar Dolly P in Londen...
Ik sta in twee windows in een neverending queue.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef HuubTuub het volgende:
hier staat er ook 1 in de wachtrij voor ticketmaster.
Ik had t over JOU!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:56 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
daar kan ik ook 2 kaarten voor ons kopen... zeg het maar.
Ja sorry we interpreteerden je post verkeerd, maar we zijn ook gewoon een beetje chagrijnig gewordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:55 schreef happynjitram het volgende:
Ik snap de haat gewoon nietIk geef gewoon aan dat ik 10:05 kaartjes kon kopen waar ik niet naar opzoek was. Nu lukt het niet meer nee, maar dat wist ik niet na de eerste keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |