Alle free record shops de meeste plato's en nog meerquote:
Net gebeld naar mijn favoriete Plato, maar er is voor dit concert enkel online verkoop.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alle free record shops de meeste plato's en nog meer
Die zijn ook plat, komen er niet door...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dus niet, de Free deed het nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zelfs roadburn dat in 15 min uitverkocht was prima te doen gewoon 5 min voor de start even bij de FRS langs.
Dat is echt baggerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Net gebeld naar mijn favoriete Plato, maar er is voor dit concert enkel online verkoop.
Stuur je man naar Mojoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef HuubTuub het volgende:
free heb ik om 9.00 uur gebeld maar daar was geen kaartverkoop zei de mevrouw. Ik moest via internet.
Loggen die dan op andere servers in? Heb je al Princekaarten>quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zelfs roadburn dat in 15 min uitverkocht was prima te doen gewoon 5 min voor de start even bij de FRS langs.
Truequote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik ga wel proberen om kaarten voor het Stade de France op 30 juni te krijgen. Heen en weer rijden duurt korter dan wachten op ticketmaster.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ik ga wel proberen om kaarten voor het Stade de France op 30 juni te krijgen. Heen en weer rijden duurt korter dan wachten op ticketmaster.
Andere toegangspaden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef Meganog500 het volgende:
[..]
Loggen die dan op andere servers in?
Ik zit vanuit Praag te proberen, maar kom er ook niet door.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andere toegangspaden.
Voor U2 in Amsterdam 2 jaar geleden kon een vriend in de USA zonder problemen kaarten bij Ticketmaster.nl bestellen, terwijl hier niemand er door kwam...
Omdat het nu dus helemaal plat ligt...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:28 schreef Meganog500 het volgende:
[..]
Ik zit vanuit Praag te proberen, maar kom er ook niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |