Lijkt me sowieso wel traumatisch om je vader te zien sterven als je zes jaar bent.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Haar eigen smoesje dus, ja daar hoef ik niet in te trappen....
volgens nu.nlquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom gaan ze daar niet tegen in cassatie dan???
quote:Het OM is het niet eens met de vrijlating, maar vond geen motieven om het besluit aan te vechten, aldus een officier van justitie. Het OM had uitsluitend bezwaar kunnen maken op grond van procedurefouten. Een rechtbank in Bergen baande maandag de weg voor de invrijheidstelling.
Omdat ze dat niet kunnen winnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom gaan ze daar niet tegen in cassatie dan???
Wat zijn dan de inhoudelijke gronden geweest?quote:
Enkel omdat ze zich tegen die ex-echtgenoot heeft gekeerd dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen idee, Staal, al lijkt 't me dat men met de vrijlating van Michelle Martin iets minder moeite heeft dan wanneer men haar ex-echtgenote zou gaan vrijlaten...
Nee, dat ze van 'm gescheiden is zal het verschil niet maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Enkel omdat ze zich tegen die ex-echtgenoot heeft gekeerd dan?
Vaag allemaal.
Wat dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, dat ze van 'm gescheiden is zal het verschil niet maken.
Maar dan wel met een heel goede onderbouwing. Dat missen we als lezer/kijker altijd. Informatie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen idee, Staal, al lijkt 't me dat men met de vrijlating van Michelle Martin iets minder moeite heeft dan wanneer men haar ex-echtgenoot zou gaan vrijlaten...
Wat twee verschillende grootheden zijn, toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef LXIV het volgende:
Nou, dan zal het ook niet lang duren voordat Dutroux ook weer lekker naar buiten mag!
Onze Volkert komt binnen 2 jaar ook weer vrij.
Ja beslist.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat twee verschillende grootheden zijn, toch?
?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef deedeetee het volgende:
Ik las ergens dat ze het proces zo lang hebben uitsteld dat de straffen niet meer zo hoog konden zijn volgens de wet. Waren ze eerder berecht dan had dit wat nu gebeurt dus wellicht voorkomen kunnen worden.
Ik werd niet vrolijk van het lezen van procesverslagen en 't commentaar over de vele nalatigheden.
Linkje naar ergens?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef deedeetee het volgende:
Ik las ergens dat ze het proces zo lang hebben uitsteld dat de straffen niet meer zo hoog konden zijn volgens de wet. Waren ze eerder berecht dan had dit wat nu gebeurt dus wellicht voorkomen kunnen worden.
Ik werd niet vrolijk van het lezen van procesverslagen en 't commentaar over de vele nalatigheden.
Had ze net dicht gegooit maar deze kan ik nog vindenquote:
Synopsis?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Had ze net dicht gegooit maar deze kan ik nog vinden
http://www.huisvanan.org/node/112
http://asp.gva.be/dossiers/-d/procesdutroux/dossier.asp
Gewoon dapper zijn en er ff vlug doorheen lezen, ik ga naar bed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |