Weet je nou wel of niet wat je wilt doen? En wat verwacht je nou precies van dit topic? Heb je hulp/advies nodig?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef LifewithJack het volgende:
Wat ik moet doen weet ik niet, zit een beetje op twee wateren. Ervoor gaan of laten varen. Dat laatste probeer ik nu, maar lukt me niet, het is echt makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet gewoon wat ik moet beginnen nu..
Het zit je blijkbaar nogal dwars, dus drop de bom dan maar gewoon. Je merkt vanzelf of zij er iets mee kan, of dat haar gevoel allang is verdwenen en dit het einde van je vriendschap betekent. Kan je het iig afsluiten.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:50 schreef Tja..1986 het volgende:
Tenzij die andere gast een goede vriend van je is zeg ik ervoor gaan. Je eigen geluk is belangrijker dan dat van een onbekende, en een blauwtje overleef je ook wel.
Wat betekende dat "ow jammer" dan? Ik snap er geen klote van, ik kan uberhaupt geen chocola maken van de helft wat je zegt.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:33 schreef LifewithJack het volgende:
Het zit me zeker dwars ja, vooral dat ik kans na kans niks gedaan heb. Of ik het zag niet en had wel andere dingen aan m'n kop(in het begin dus) of ik begreep ze niet, bijvoorbeeld. (Meid: Dan moet je naar de fitnessschool!, Ik: Nee joh, is niks voor mij. Meid: ow jammer) en dan nu pas dat ow jammer snappen![]()
![]()
Wat dat betreft ben ik echt hopeloos, en zal ik ook blijven ben ik bang. Heb het zo keihard verpest en denk ook echt dat ik er maar voor moet gaan. Moet wat doen aangezien het vergeten niet gaat werken en het op het werk te leuk is om daar weg te gaan.. Alleen hoe..
dude, doe effetjes normaal..quote:Op maandag 9 mei 2011 12:50 schreef Tja..1986 het volgende:
Tenzij die andere gast een goede vriend van je is zeg ik ervoor gaan. Je eigen geluk is belangrijker dan dat van een onbekende, en een blauwtje overleef je ook wel.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef DitBenIk91 het volgende:
[..]
dude, doe effetjes normaal..
Typisch geval van iemand die nooit aan zijn puberteit is ontkomen, denkt alleen aan zichzelf en heeft lak aan de samenleving.
Je moet even wat meer respect voor de mensen om je heen tonen anders krijg je dat ook niet terug.
Hoe zou jij het vinden als jongens steeds flirten met jou vriendin? ( want dit is het advies dat jijdie jongen net adviseert)
Antwoord je op deze vraag 'Ik zou het erg vinden', dan snap je hopelijk dat je hypocriet bent.
Antwoord je op deze vraag 'het zou me echt niet boeien', dan is je moraalbesef blijkbaar nog lager dan ik dacht en hecht je nul waarde aan de heersende normen van trouw blijven, gezin vormen, kinderen krijgen, etc...
Al een idee hoe je het gaat aanpakken...?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef LifewithJack het volgende:
Nou in elk geval ben ik er voor mezelf ook uit: dat ik er gewoon voor moet gaan.. Ten eerste om he feit dat ik haar toch niet vergeten kan... Ten tweede omdat ik weet dat ze me leuk gevonden heeft en zelf de voorkeur gaf aan mij boven haar huidige vriend, of dat nu zo nog is. Joost mag het weten en daar kom ik vanzelf dan wel weer achter, heb alleen geen idee hoe ik het moet aanpakken...
Dit is een goede tipquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef DitBenIk91 het volgende:
@TOPIC STARTER: je zit blijkbaar nog niet 100% in je vel, ga liever eerst ff 'oefenen' met flirten met meisjes die je nog niet zo goed kent, zodat je leert omgaan met de spanning.
overstappen van nul activiteiten met het andere geslacht naar zo'n grote stap als een meisje dat je al zo'n tijd leuk vind mee uitvragen of iets dergelijks, is gedoemd om te falen.
Ik vind het wel jammer dat je echt alleen maar jezelf de schuld geeft..... het is ook zo dat als zij jou echt echt leuk had gevonden, misschien ook net een stukje meer moeite had kunnen doen. En jou niet had moeten verleiden terwijl ze een vriend had.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:19 schreef LifewithJack het volgende:
Het grote probleem is dus dat ik nooit aan haar heb kunnen laten merken haar echt leuk te vinden, zit ik ook erg mee. Zij zal wel denken dat dit niet het geval is door wat ik allemaal gedaan heb: geen donder dus. Tuurlijk wel is wat kleine dingen, maar nooit echt waardoor zij het gevoel heeft gekregen, JA! Misschien is in mindere mate, maar nooit echt groot..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |