abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2011 @ 12:44:58 #1
344377 LifewithJack
Njet Nothing niks
pi_96542032
Dat vraag ik me tot de dag vandaag nog altijd af en kan me nog altijd rot over voelen. Een meisje geeft mij aan mij leuk te vindne. Ok, deze zag ik niet aankomen en kwam net uit een rotjaar waar ik eigenlijk nog een beetje zat me de naweeën, maar ik deed echt niks. Ja, zei ow. Ik had nooit iets gemerkt, gene drupje, en heb tegelijkertijd me eigenlijk nooit beseft, terwijl ze het daarna ook wel liet merken, en ik dat wel zag, vermoeden kreeg. Maar ik durfde eigenlijk niks, bang, twijfel en vooral onzeker.

Nou kan ik hier een verhaal houden van hier tot Vilnius en terug, maar dat lijkt me zinloos. Ik heb lange tijd nog met het gevoel rondgelopen dat ze me leuk vond, en als ik alles achteraf terug bekijk met wat er gebeurt weet ik toch dat ze me nog zelfs leuk vond toen ze die jongen kende, sterker nog, gezien haar gedrag zelfs toen nog toen ze in het begin van die relatie zat, maar dat ziet meneer nu pas(overigens ook een probleem, ik zie dit sowieso niet geloof ik, ja te laat..).

Met die gedachten, dat ze me zelfs nog een laatste kans gaf, ze , even simpel gezegd, mij de voorkeur gaf boven haar huidige vriend zit me dwars, maar wat me nog meer dwars zit is dat i knooit wat gedaan heb, haar niet het gevoel heb gegeven dat het gevoel wel degelijk wederzijds is.. Nu, anderhalf jaar later toen het allemaal begon zit ik nog altijd met dat verliefde gevoel, de gedachten, hoe ze soms nog naar me doet en spijt.. Vergeten gaat niet/lukt me gewoonweg niet, kan haar niet ontwijken op het werk, onmogelijk. Wordt hierdoor altijd nog geconfronteerd met haar.

Wat ik moet doen weet ik niet, zit een beetje op twee wateren. Ervoor gaan of laten varen. Dat laatste probeer ik nu, maar lukt me niet, het is echt makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet gewoon wat ik moet beginnen nu..
Njet Nothing niks
pi_96542226
Tenzij die andere gast een goede vriend van je is zeg ik ervoor gaan. Je eigen geluk is belangrijker dan dat van een onbekende, en een blauwtje overleef je ook wel.
pi_96542265
Een hoop gezever en elkaar tegensprekende argumentatie. Dat had je ook efficienter kunnen verwoorden.

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef LifewithJack het volgende:
Wat ik moet doen weet ik niet, zit een beetje op twee wateren. Ervoor gaan of laten varen. Dat laatste probeer ik nu, maar lukt me niet, het is echt makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet gewoon wat ik moet beginnen nu..
Weet je nou wel of niet wat je wilt doen? En wat verwacht je nou precies van dit topic? Heb je hulp/advies nodig?
pi_96543022
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:50 schreef Tja..1986 het volgende:
Tenzij die andere gast een goede vriend van je is zeg ik ervoor gaan. Je eigen geluk is belangrijker dan dat van een onbekende, en een blauwtje overleef je ook wel.
Het zit je blijkbaar nogal dwars, dus drop de bom dan maar gewoon. Je merkt vanzelf of zij er iets mee kan, of dat haar gevoel allang is verdwenen en dit het einde van je vriendschap betekent. Kan je het iig afsluiten.
  maandag 9 mei 2011 @ 18:33:48 #5
344377 LifewithJack
Njet Nothing niks
pi_96557496
Het zit me zeker dwars ja, vooral dat ik kans na kans niks gedaan heb. Of ik het zag niet en had wel andere dingen aan m'n kop(in het begin dus) of ik begreep ze niet, bijvoorbeeld. (Meid: Dan moet je naar de fitnessschool!, Ik: Nee joh, is niks voor mij. Meid: ow jammer) en dan nu pas dat ow jammer snappen :') :')

Wat dat betreft ben ik echt hopeloos, en zal ik ook blijven ben ik bang. Heb het zo keihard verpest en denk ook echt dat ik er maar voor moet gaan. Moet wat doen aangezien het vergeten niet gaat werken en het op het werk te leuk is om daar weg te gaan.. Alleen hoe..
Njet Nothing niks
  maandag 9 mei 2011 @ 19:08:24 #6
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96559188
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:33 schreef LifewithJack het volgende:
Het zit me zeker dwars ja, vooral dat ik kans na kans niks gedaan heb. Of ik het zag niet en had wel andere dingen aan m'n kop(in het begin dus) of ik begreep ze niet, bijvoorbeeld. (Meid: Dan moet je naar de fitnessschool!, Ik: Nee joh, is niks voor mij. Meid: ow jammer) en dan nu pas dat ow jammer snappen :') :')

Wat dat betreft ben ik echt hopeloos, en zal ik ook blijven ben ik bang. Heb het zo keihard verpest en denk ook echt dat ik er maar voor moet gaan. Moet wat doen aangezien het vergeten niet gaat werken en het op het werk te leuk is om daar weg te gaan.. Alleen hoe..
Wat betekende dat "ow jammer" dan? Ik snap er geen klote van, ik kan uberhaupt geen chocola maken van de helft wat je zegt. :?
  maandag 9 mei 2011 @ 19:25:11 #7
344377 LifewithJack
Njet Nothing niks
pi_96560139
Ik lul te veel denk ik ja... Vooral overbodige informatie ben ik bang in een nog ongestructeerd stukje, opsomming dan maar.

- Meisje vindt je leuk, vanwege situatie doe ik niks bovendien kwam het totaal onverwacht en had ik het ook nog niet eens door.

- Meisje laat daarna nog altijd wel blijken jou leuk te vinden, jij doet niks.

- Ik word losser naar haar toe in een periode waarin ze jongen ontmoet heeft dat wel doet wat hij moet doen, er achteraan. Ik wist dat overigens niet :).

- Ze fluit me na, ik reageer hier niet op en in deze periode krijgt ze die vriend.

- Ik wist niet dat ze een vriend had en ging meer doen, dit merkte zij ook en ik kreeg er een HEEL goed gevoel over, was er van overtuigd dat ze me nog leuk vond en dat het iets zou worden, tot ik er achter kwam dat ze een vriend had, 4 maand later....

- Periode daarna ik meer in een dip, me eigen voor me hoofd te rammen van spijt, maar probeer haar te vergeten. Gebeurt echter altijd wel is wat, vaak zoek ik er teveel achter, maar soms ook dingen waarvan je denkt tja waarom bij mij, of waarvan je weet dat het niet normaal is. Je hele tijd aankijken als je voorbij loopt op school bijvoorbeeld, ik doen dan overigens weer niks terug...

Nu kan ik haar gewoon niet vergeten, ik zie haar elke week minstens één keer op het werk en heel soms nog is op school. Ik zit met spijt en vraag me echt af wat ik gedaan heb. Daar is maar één antwoord op en dat is geen ene donder, en daar zit ik mee. Het feit dat ze niet weet dat ik haar wel leuk vind. Ook dat ze me leuk gevonden heeft, zelfs nog toen ze die vriend kende en ook nog had..
Njet Nothing niks
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:59:54 #8
344377 LifewithJack
Njet Nothing niks
pi_96650262
Nou in elk geval ben ik er voor mezelf ook uit: dat ik er gewoon voor moet gaan.. Ten eerste om he feit dat ik haar toch niet vergeten kan... Ten tweede omdat ik weet dat ze me leuk gevonden heeft en zelf de voorkeur gaf aan mij boven haar huidige vriend, of dat nu zo nog is. Joost mag het weten en daar kom ik vanzelf dan wel weer achter, heb alleen geen idee hoe ik het moet aanpakken...
Njet Nothing niks
pi_96726404
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:50 schreef Tja..1986 het volgende:
dude, doe effetjes normaal..
Typisch geval van iemand die nooit aan zijn puberteit is ontkomen, denkt alleen aan zichzelf en heeft lak aan de samenleving.
Je moet even wat meer respect voor de mensen om je heen tonen anders krijg je dat ook niet terug.
Hoe zou jij het vinden als jongens steeds flirten met jou vriendin? ( want dit is het advies dat jijdie jongen net adviseert)

Antwoord je op deze vraag 'Ik zou het erg vinden', dan snap je hopelijk dat je hypocriet bent.
Antwoord je op deze vraag 'het zou me echt niet boeien', dan is je moraalbesef blijkbaar nog lager dan ik dacht en hecht je nul waarde aan de heersende normen van trouw blijven, gezin vormen, kinderen krijgen, etc...

@TOPIC STARTER: je zit blijkbaar nog niet 100% in je vel, ga liever eerst ff 'oefenen' met flirten met meisjes die je nog niet zo goed kent, zodat je leert omgaan met de spanning.
overstappen van nul activiteiten met het andere geslacht naar zo'n grote stap als een meisje dat je al zo'n tijd leuk vind mee uitvragen of iets dergelijks, is gedoemd om te falen.
pi_96727230
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

dude, doe effetjes normaal..
Typisch geval van iemand die nooit aan zijn puberteit is ontkomen, denkt alleen aan zichzelf en heeft lak aan de samenleving.
Je moet even wat meer respect voor de mensen om je heen tonen anders krijg je dat ook niet terug.
Hoe zou jij het vinden als jongens steeds flirten met jou vriendin? ( want dit is het advies dat jijdie jongen net adviseert)

Antwoord je op deze vraag 'Ik zou het erg vinden', dan snap je hopelijk dat je hypocriet bent.
Antwoord je op deze vraag 'het zou me echt niet boeien', dan is je moraalbesef blijkbaar nog lager dan ik dacht en hecht je nul waarde aan de heersende normen van trouw blijven, gezin vormen, kinderen krijgen, etc...
:')
'Mensen om je heen' Ik zeg toch ook tenzij het een goede vriend van je is. Verder, wie heeft het hier over flirten. Gewoon vertellen wat je voelt, dan kan dat meisje kiezen.
En mijn antwoord zou zijn: dat zou me echt niet boeien om dat ik er vanuit ga dat mn vriendin daar niet op in gaat. Gaat ze daar wel op in dan was onze relatie blijkbaar niet echt sterk.

En wat heeft het in hemelsnaam met trouw blijven te maken? TS heeft geen vriendin, en dat meisje kan best netjes een relatie uitmaken als ze een andere keuze in het leven wil maken.
Of ben jij van mening dat je voor altijd bij je eerste vriendin/vriend moet blijven :')

Iemand die niet voor zijn eigen geluk kiest boven dat van een onbekende spoort gewoon niet helemaal.
pi_96822527
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef LifewithJack het volgende:
Nou in elk geval ben ik er voor mezelf ook uit: dat ik er gewoon voor moet gaan.. Ten eerste om he feit dat ik haar toch niet vergeten kan... Ten tweede omdat ik weet dat ze me leuk gevonden heeft en zelf de voorkeur gaf aan mij boven haar huidige vriend, of dat nu zo nog is. Joost mag het weten en daar kom ik vanzelf dan wel weer achter, heb alleen geen idee hoe ik het moet aanpakken...
Al een idee hoe je het gaat aanpakken...?
  zondag 15 mei 2011 @ 00:51:15 #12
344377 LifewithJack
Njet Nothing niks
pi_96823061
Nope, wist ik het maar....
Njet Nothing niks
pi_96823183
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef DitBenIk91 het volgende:

@TOPIC STARTER: je zit blijkbaar nog niet 100% in je vel, ga liever eerst ff 'oefenen' met flirten met meisjes die je nog niet zo goed kent, zodat je leert omgaan met de spanning.
overstappen van nul activiteiten met het andere geslacht naar zo'n grote stap als een meisje dat je al zo'n tijd leuk vind mee uitvragen of iets dergelijks, is gedoemd om te falen.
Dit is een goede tip ^O^
  zondag 15 mei 2011 @ 00:57:53 #14
344377 LifewithJack
Njet Nothing niks
pi_96823361
Zit misschien iets in, maar toch. Krijg mezelf er niet bepaald overheen dat ik het heb laten liggen, hoe graag ik ook wil. Begin het ook langzamerhand (weer) zat te worden dat ik er nog meezit, en om nou te zeggen dat het zo gaat zoals het nu gaat gezond is, niet bepaald...

Maar vraag me echt af hoe i kme hier overheen ga zetten ,lukt al een jaar niet. Ok, je ziet haar dan is een drie weken niet en dat wordt het merkbaar minder toch, tot je haar weer ziet.. Om moedeloos van te worden. Nu in elk geval weer anderhalve week dat ik haar niet zie, dus heb nog ff...
Njet Nothing niks
pi_96823527
Heeft ze haar vriend nog..?
  zondag 15 mei 2011 @ 01:06:39 #16
344377 LifewithJack
Njet Nothing niks
pi_96823687
Ja, nog altijd, tenminste zover ik weet. Is ook een deel van het probleem, aan de ene kant wil je je daar niet in moeien, aan de andere kant denk je probeer is wat in je leven, ze vond je toendertijd nog leuker terwijl ze die relatie kreeg. Maarja,. als puntje bij paaltje komt...
Njet Nothing niks
pi_96823772
Ik vind dit persoonlijk nou niet echt netjes van haar.........

Ik wist niet dat ze een vriend had en ging meer doen, dit merkte zij ook en ik kreeg er een HEEL goed gevoel over, was er van overtuigd dat ze me nog leuk vond en dat het iets zou worden, tot ik er achter kwam dat ze een vriend had, 4 maand later....

Waarom pas na 4 maanden?
  zondag 15 mei 2011 @ 01:16:29 #18
344377 LifewithJack
Njet Nothing niks
pi_96824034
Was ook een rot situatie, ik wist dus niet dat ze een vriend had. Ving wel is een keer wat op van een date, maar dat kon ik ook niet met zekerheid zeggen. Ze floot me toen nog is na, en dat was rond de tijd dat hun relatie als het goed is moet zijn begonnen. Zoals gezegd wist ik dat niet en werd ik toch wat losser, kreeg echt een sterk gevoel dat ze me nog leuk vond. Was er serieus waar van overtuigd dat goed zou komen, tot het moment dat ik dat dus opving en dat was vier maand later nadat hun relatie begonnen moet zijn. Waarom, geen idee.

Heb het nooit geweten, nooit ergens gezien en nooit iemand over gehoord, tot het moment dat een collega er dus na vroeg en ik toevallig dit opving.. Tja duwde mij in een diep gat om vervolgens dat weekend er op weer hoop te krijgen na een krabbel van haar op hyves. We waren elkaar tegengekomen bij uitgaan en zegt ze vond van ja was gezellig, vond jij het leuk dan en moet je vaker doen. Tja, zo kachelt het dus al even door voor mij..
Njet Nothing niks
pi_96824416
Ik denk dat je haar leventje dat ze nu heeft niet overhoop kan gooien.

Ga even voor jezelf het 1 en ander op een rijtje zetten. Ga een beetje afleiding zoeken en dingen doen waar je blij van wordt.

Op het werk..... Misschien een andere baan gaan zoeken als dat mogelijk is.

Mocht het echt zo zijn dat ze je leuk vind, komt ze vanzelf weer terug !

Maar ga in elk geval proberen om een stapje verder te komen. In plaats van dat je blijft hangen in waar je nu in zit. Al meer dan een jaar.
  zondag 15 mei 2011 @ 10:19:13 #20
344377 LifewithJack
Njet Nothing niks
pi_96828888
Moet wel een stap verder maken, een grote stap... Dit schiet geen donder op en heb het echt gehad, maar het lukt gewoon niet. Juist als ik alles op een rij zet krijg ik het goede gevoel, en tegelijkertijd ook de vraag waarom ik die kansen niet heb kunnen pakken...

Het grote probleem is dus dat ik nooit aan haar heb kunnen laten merken haar echt leuk te vinden, zit ik ook erg mee. Zij zal wel denken dat dit niet het geval is door wat ik allemaal gedaan heb: geen donder dus. Tuurlijk wel is wat kleine dingen, maar nooit echt waardoor zij het gevoel heeft gekregen, JA! Misschien is in mindere mate, maar nooit echt groot..

Tja, weggaan bij het werk is een oplossing, maar een beetje rigoreus vind ik, daarvoor is het een veelste leuk groep eigenlijk, maarja als er geen andere oplossing is..
Njet Nothing niks
pi_96836307
W
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:19 schreef LifewithJack het volgende:

Het grote probleem is dus dat ik nooit aan haar heb kunnen laten merken haar echt leuk te vinden, zit ik ook erg mee. Zij zal wel denken dat dit niet het geval is door wat ik allemaal gedaan heb: geen donder dus. Tuurlijk wel is wat kleine dingen, maar nooit echt waardoor zij het gevoel heeft gekregen, JA! Misschien is in mindere mate, maar nooit echt groot..

Ik vind het wel jammer dat je echt alleen maar jezelf de schuld geeft..... het is ook zo dat als zij jou echt echt leuk had gevonden, misschien ook net een stukje meer moeite had kunnen doen. En jou niet had moeten verleiden terwijl ze een vriend had.

Dat heeft jou hoop gegeven, maar uiteindelijk kan je er niks mee.
Echt een kans was dit niet.

Ik zou stapje voor stapje vooruit gaan, want 1 grote stap kan 1 hele grote naslag geven.
  zondag 15 mei 2011 @ 14:28:26 #22
344377 LifewithJack
Njet Nothing niks
pi_96837315
Heb wel genoeg kansen gehad, ze gaf het al is aan, ze floot me nog is na en zo kan k nog wel wat dingen opnoemen, toen ze single was en nu haar vriend. Heb ik allemaal nks op gedaan. Ok, tuurlijk ik had nooit in de gaten dat ze me leuk vond, heb ik toen nooit gezien, had mijn kop heel ergens anders. Maar dan nog, heb nooit wat gedaan, dat neem ik mezelf zeker kwalijk...
Njet Nothing niks
pi_96877518
Kan ik me wel voorstellen dat je dat jezelf kwalijk neem, maar op deze manier ben je ook niet echt gelukkig.
pi_96880962
Gewoon voorgaan, altijd kans dat die gevoelens nog altijd ergens bij haar zijn, zeker omdat ze onbeantwoord zijn! Hoe je het moet aanpakken, dat weet ik ook niet :).
pi_96885431
Vervelende situatie, dat kan zo niet verder.

Vraag eerst maar eens aan der of ze nog wat met die vriend heeft. Indien ja, dan zeg je "jammer, maar houd je me op de hoogte wanneer het uitgaat? (grote smile).

Dan weet ze in ieder geval dat je haar ziet zitten. Mocht ze dan toenadering zoeken kan je altijd verder gaan maar ze zal het wel eerst uit moeten maken met haar vriend lijkt mij. Mocht ze er niet op ingaan zou ik haar proberen te mijden en contact te verbreken en kan je opzoek gaan naar de volgende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')