Die vraag staat inmiddels uit bij de verkoperquote:Op maandag 9 mei 2011 12:53 schreef rene90 het volgende:
Lijkt me dat hij al klokje rond is geweest met dat bouwjaar?
als je wilt kan ik vragen de motor naar Dordrecht te transporteren. daar woon ik zelf en scheelt jou weer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:23 schreef kawa4 het volgende:
jammer niet echt in de buurt dus
( ikkuh onder eindhoven)
Ik heb je zijn nummer ff via DM gestuurd. Als je hem na 6 uur belt heb je de meeste kans. Ik zeg wel dat je ff contact met hem opneemt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:31 schreef sanger het volgende:
Wanneer kan ik eventueel kijken? Of moet ik dat met de verkoper zelf opnemen? Heb jij dan een tel.num voor me?
OK, hoor het vanzelf welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:14 schreef sanger het volgende:
Nog niet. Kwam woensdag iets tussen en gisteravond hele avond bezet geweest. Ga hem zo een sms sturen.
Dan komt t wel goed. Hij is niet zo'n sms'er, dus kan zijn dat ie pas morgen reageert, hahaquote:
prima joh, overleg maar met Sjors. Ik ben alleen forum-tussenpersoonquote:Op maandag 23 mei 2011 14:13 schreef sanger het volgende:
Ik had dus een afspraak maar er is iets tussen gekomen. Even afwachten hoe dat loopt voor ik een nieuwe afspraak maak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |