quote:Op maandag 9 mei 2011 10:21 schreef PB-tje het volgende:
Hahahah excuus mensen, dacht dat het voor de rest wel duidelijk was.
Was even vergeten dat er nog meer mensen leven op FOK!
Het ging over het feit dat de jeugd tegenwoordig sneller en directer is m.b.t. sexuele communicatie.
Is het leren op een oude fiets nog wel van deze tijd? of hebben de oudjes zijwieltjes nodig?
Met slijmen ga ik het niet makkelijk voor je maken als je wilt oefenen, dus dat is wel het laatste waar ik mee bezig benquote:Op maandag 9 mei 2011 10:36 schreef PB-tje het volgende:
Je bent gewoon aan het slijmen om in gratie te komen
Link naar deel 1?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:41 schreef PB-tje het volgende:
Heb er maar even een intro opgezet... zo duidelijker?
On topic: mijn ervaring is dat oudere mannen vaak nog steeds heel vergelijkbaar zijn met 18 jarigede bewijsdrang is nog steeds aanwezig
Nee ik wil juist het tegenovergestelde benoemen... de jeugd heeft de toekomstquote:Op maandag 9 mei 2011 10:43 schreef Spouwerranger het volgende:
Weer de zoveelste 'vroeger was alles beter'-topic
Het is gewoon anders, klaar. En wat bedoel je met oudere generatie? 50 jaar geleden, misschien 100?
The only difference between men and boys is the size of their toys...quote:Op maandag 9 mei 2011 10:41 schreef PB-tje het volgende:
On topic: mijn ervaring is dat oudere mannen vaak nog steeds heel vergelijkbaar zijn met 18 jarigede bewijsdrang is nog steeds aanwezig
Oh, wacht. Ik had het verkeerd gelezen. Excuusquote:Op maandag 9 mei 2011 10:46 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nee ik wil juist het tegenovergestelde benoemen... de jeugd heeft de toekomst![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:47 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
The only difference between men and boys is the size of their toys...
Blijkt maar weer ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:41 schreef PB-tje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |