Schuldigquote:Op maandag 9 mei 2011 10:33 schreef PB-tje het volgende:
Ik had al een deel 2
Je wil me gewoon alleen
Ow jij bent er ook al zo eentje... Vriendin van mij heeft dezelfde wens..quote:
Ik heb veel gekke dingen gedaan maar ik denk dat ik daar toch een grens trek voor mezelf...quote:
quote:
+ ' danquote:Op maandag 9 mei 2011 10:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Engels proberen te praten en falen..
Vooral in zo'n hoogstaand en serieus topic als dit...quote:Op maandag 9 mei 2011 10:43 schreef PB-tje het volgende:
[..]
[..]
+ ' dan
Zeuren over taalfoutjes op een FOk forum op maandag ochtend - 1
Klinkt goed, i'm in!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:47 schreef PB-tje het volgende:
Back OT : broek uit, tetten bloot, hollandse hoeren!
Heb je absoluut gelijk in. Ook nooit begrepen waarom mensen dat zouden willen. Alsof "Ja ik wil" in gekke kleding en aansluitend een groot feest plots een reden is om nooit meer bij elkaar weg te gaanquote:
Maar doe dat dan zonder de gekke kleding en dat "Ja ik wil" zooi, scheelt flink in de kosten...quote:Op maandag 9 mei 2011 11:04 schreef PB-tje het volgende:
Alhoewel ik ben wel een groot voorstander van feesten
Behalve het verkrijgen van een verblijfsvergunning kan ik me geen goede reden bedenken eerlijk gezegdquote:Op maandag 9 mei 2011 11:11 schreef tja77 het volgende:
Niks mis met trouwen, als je er maar een verdomd goede reden voor hebt, en dat is juist wat er vaak aan schort.
Yeah, right.... like that is ever going to happen... or better said, not going to happen...quote:Op maandag 9 mei 2011 11:19 schreef PB-tje het volgende:
Trouwen is gewoon een manier om elkaar duidelijk te maken dat je na dat woordje niet meer vreemd zal gaan
Ooit wel eens gehoord van humor en sarcasme...quote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Sjezus wat een wanhopige penis ben jij zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |