Maar ik ben juist onzeker doordat ik weinig ervaring heb.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:04 schreef poqpoq het volgende:
lekker boeiend, je bent 18 who cares? Gewoon doen wat goed voelt.
Ik ben gewoon bang dat ik het niet kan als ik zoen met iemand die ik leuk vind... omdat ik eerst nog ervaring moet krijgen.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk dat je niet jaloers moet zijn op een meisje die op een feestje met 7 mensen zoent....
Dat sletterige gedrag is anders niets om trots op te zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:02 schreef vergetenliefde het volgende:
Ze hadden het over de feestjes van afgelopen week en met hoeveel mensen ze gezoend hadden.
Oh zo. Over het algemeen krijg je die ervaring niet door random jongens te tongen, maar juist binnen een vaste relatie. Dan zoen je ook vaker en kan je steeds beter worden. Ik denk dat je op je 18e nog best onzeker mag zijn en lang niet zo uitbundig als je vriendin. Zij is weer een ander uiterste. 7 jongens op een avond, ze hecht geen waarde aan zoenen, jij wel. Niks mis mee toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:05 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat ik het niet kan als ik zoen met iemand die ik leuk vind... omdat ik eerst nog ervaring moet krijgen.
En juist door deze onzekerheid zoen ik jongens helemaal niet snel.
ok... is het een afknapper als ik het nog moet leren?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:05 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat sletterige gedrag is anders niets om trots op te zijn.
Doe gewoon waar je je zelf goed bij voelt en laat je niet zo beïnvloeden door hun gedrag.
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:05 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat sletterige gedrag is anders niets om trots op te zijn.
Doe gewoon waar je je zelf goed bij voelt en laat je niet zo beïnvloeden door hun gedrag.
Jezelf niet meer vergelijken met je vriendinnen zou een goed begin zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:09 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Dan nog zoen ik niet snel, ik stort eerder in. Of ik ben niet vaak genoeg dronken.
Nee, het is een afknapper als je met 7 mensen op een avond bekt.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:07 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
ok... is het een afknapper als ik het nog moet leren?
Wat is trouwens een opperhoofd?
Nee, helemaal niet zelfs! Beter dan een meisje die met 7 op een avond zoent.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:07 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
ok... is het een afknapper als ik het nog moet leren?
Wat is trouwens een opperhoofd?
Jaquote:Op maandag 9 mei 2011 00:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar TS, het komt vanzelf wel een keertje!![]()
Althans, dat maak ik mezelf altijd wijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |