Hey you, goed je hier eens te zien. Wat zielig voor Bobby. Hoe oud is ie nou geworden? Was al zo lang je vriend.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:42 schreef Topspin het volgende:
Bobby is er niet meer. In Aken ziekenhuis wilden ze hem opereren met ernstige bloedvergiftiging, en daarbij uitzaaien door het hele lichaam. Ook geslachtsdeel moest eraf. Dierenarts zei dat het zinloos is om dat te doen omdat mijn hond nooit meer erboven op zal komen. Daarom besloten tot laten inslapen.
Na 3 dagen nieuwe hond gepakt. Ergens in een gezin die geen aandacht meer konden geven. Een Jack Russel nu. Hyper actief en speels. Waar bobby de hele dag aan het slapen was is deze hond constant actief.
Goede daad om Indy daar weg te halen in het gezin. Meer adoptie hond die nu 5 maanden jong is
Foto volgt
Dat van de sterkere meisjes vertelde mijn beeb me vanmiddag ook. We hebben er hier een rondlopen die met 29wkn geboren is, dus we hebben een ervaringsdeskundigequote:Op zondag 8 mei 2011 23:22 schreef nokwanda het volgende:
f_r, nogmaals gefeliciteerd met je kleine meisje. Gewicht valt me reuze mee eigenlijk. Hoe zijn haar longetjes? Ik heb ooit begrepen dat een prematuur meisje meer kans heeft dan een jongetje op een goede ontwikkeling omdat de longetjes sneller rijpen. Dus het komt vast allemaal helemaal goed en jij mag vast snel naar haar toe.
Die arme vader van jou... dat ie zo bang was om je.
En dat is alweer een tijdje geleden anagezien dat nu ook al een puubster is. Wat ze allemaal kunnen is wonderlijk. Collega van me beviel met 25 weken. Kind leeft en lijkt nu in orde, maar je kunt pas over een paar jaar zeggen of het helemaal goed gegaan is met 25 weken. Da's wel echt op het randje. Jullie weten dat zo onderhand wel zeker na al die jaren. Tenminste.... ik neem aan dat je het over de puubster hebt enniet over de pubert.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat van de sterkere meisjes vertelde mijn beeb me vanmiddag ook. We hebben er hier een rondlopen die met 29wkn geboren is, dus we hebben een ervaringsdeskundige
Dat is inmiddels bijna 13 jaar geleden inderdaad. Niets aan het handjequote:Op zondag 8 mei 2011 23:31 schreef nokwanda het volgende:
En dat is alweer een tijdje geleden anagezien dat nu ook al een puubster is. Wat ze allemaal kunnen is wonderlijk. Collega van me beviel met 25 weken. Kind leeft en lijkt nu in orde, maar je kunt pas over een paar jaar zeggen of het helemaal goed gegaan is met 25 weken. Da's wel echt op het randje. Jullie weten dat zo onderhand wel zeker na al die jaren. Tenminste.... ik neem aan dat je het over de puubster hebt enniet over de pubert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Owwww vriendinnetje heeft pups van twee hele mooie ouders ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stomme mormels
awwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ze twijfelden tussen Glee en Twilightquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |