Er is niet eens een excuus voorquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat lijkt me es-sen-tieel.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sommige vragen zullen nooit beantwoord worden
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is niet eens een excuus voor
Als je schoenen van 45 niet kan betalen en wel rookt dan schieten woorden te kort voor de stupiditeit.
Je beseft je wel dat als ik stop, ik hier echt godtsgruwelijk chagrijnig ga zijn hequote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik geloof niet in zachte motiverende woordjes in dit soort gevallen.
Die zijn er ook niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik geloof niet in zachte motiverende woordjes in dit soort gevallen.
dit is dusdanig vanzelfsprekend, dat ik niet nodig vind te zeggen dat ik het er mee eens ben.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is niet eens een excuus voor
Als je schoenen van 45 niet kan betalen en wel rookt dan schieten woorden te kort voor de stupiditeit.
merken we dat verschil?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je beseft je wel dat als ik stop, ik hier echt godtsgruwelijk chagrijnig ga zijn he
En voor welke "prijs" zou je dat soort schema's wel op willen maken?quote:
hoeveel last denk je dat we er hier van hebben?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je beseft je wel dat als ik stop, ik hier echt godtsgruwelijk chagrijnig ga zijn he
Ongetwijfeldquote:
Ik beloof je dat je als je stopt dat iedereen ontzettend trots zal zijn en je zal motiveren en het ze geen reet uitmaakt of je dat een dag of een maand bent.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Je hebt ook wel gelijk hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik beloof je dat je als je stopt dat iedereen ontzettend trots zal zijn en je zal motiveren en het ze geen reet uitmaakt of je dat een dag of een maand bent.
En leuk om er een komische noot aan te geven maar het is echt 100% niet grappig!
owja.. daar had nog zo'n clown smiley achter gemoeten hequote:
Dat idee had ik zelf ook, maar dat viel dus echt 200% mee.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
Dat was ook niet de vraag. Ik weet dat ik gelijk heb,quote:
Dit ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik beloof je dat je als je stopt dat iedereen ontzettend trots zal zijn en je zal motiveren en het ze geen reet uitmaakt of je dat een dag of een maand bent.
En leuk om er een komische noot aan te geven maar het is echt 100% niet grappig!
Ja jij...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat idee had ik zelf ook, maar dat viel dus echt 200% mee.
Ik weet het toch allemaal welquote:Op zondag 8 mei 2011 22:53 schreef L-E het volgende:
Miss, moet ik nog een verhaal uiteenzetten over het effect van roken op je huid? Rimpels, en meer van zulke verschrikkelijke dingen.
Ik ben afgevallen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Het ergste is ms wel dat ik ook niet durf te stoppen omdat ik bang ben dik te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |