Dat is wel erg kort door de bochtquote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Om een succesvol te zijn moet je ook nog eens goed kunnen netwerken. Ik vertaal dat dan altijd als "slijmen" en kakfeestjes of bijeenkomsten afsjouwen. Ik kan dat niet, flikker op met dat domme volk
Ligt eraan hoe je rijk wil worden. Voor cocaïne moet je dergelijke snuiferijtjes juist aflopen, voor heroïne moet je op een industrieterrein zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Om een succesvol te zijn moet je ook nog eens goed kunnen netwerken. Ik vertaal dat dan altijd als "slijmen" en kakfeestjes of bijeenkomsten afsjouwen. Ik kan dat niet, flikker op met dat domme volk
Om de mensen met 1 infuus te overbluffen!quote:
Als je het ene doet moet je het andere laten, zo simpel is het. Ik heb geen spijt van wat ik gedaan heb, maar dat is geweest, voorbij. Als ik het nog een keer moest doen, zou ik andere keuzes maken.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Spijt is zonde van je tijd en als je het allemaal anders had gedaan was je nu misschien niet eens gelukkiger geweest.
En wat die kut betreft, tja dat heb je dan niet helemaal goed gedaan
Ja, daar is Lays ook echt het type voorquote:Op zondag 8 mei 2011 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Om de mensen met 1 infuus te overbluffen!
Watquote:
Wat Dk zegtquote:Op zondag 8 mei 2011 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Om de mensen met 1 infuus te overbluffen!
Niet als je schildersbaas bent. Dan zit je bij de rotary, loop je feestjes af om met wethouders te praten, ga je op je knieën om ook een offerte te mogen doen, etc. Het gaat op lokaal niveau zeer vaak ook om gunnen en om informatie.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht![]()
Netwerken kan je ook op vakbeursen en demonstraties enzo, en de laten we vooral de haringparty's niet vergeten
Beetje pijpen voor een verfklusquote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet als je schildersbaas bent. Dan zit je bij de rotary, loop je feestjes af om met wethouders te praten, ga je op je knieën om ook een offerte te mogen doen, etc. Het gaat op lokaal niveau zeer vaak ook om gunnen en om informatie.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je het ene doet moet je het andere laten, zo simpel is het. Ik heb geen spijt van wat ik gedaan heb, maar dat is geweest, voorbij. Als ik het nog een keer moest doen, zou ik andere keuzes maken.
Ik zit regelmatig te kijken naar vacatures op de grote vaart. Maar dan moet ik weer vier jaar naar school, dat gaat nu eenmaal niet.
Ik had zo lang mogelijk op school moeten zitten en zoveel mogelijk diploma's moeten vergaren. Maar ja, dan had weer niet kunnen doen wat ik allemaal gedaan heb. En dat was toch ook vaak leuk en zeer regelmatig ook nog eens uitdagend.
Het gaat dan ook niet om gelukkiger te worden, maar er zoveel wat ik ook nog zou willen en daar zit gebrek aan kennis, naast de leeftijd mij danig in de weg.
Daarom roep ik ook zo vaak, ga leren, ga leren!
Maar als het goed gaar kom je er wel weer vanaf en hou je alleen je pomp over?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat
[..]
Wat Dk zegt![]()
![]()
nee gekkigheid....omdat ik dan eerst een ontsteking zou krijgen van het infuus en later van de medicatie...dat zou in theorie minder pijnlijk zijn...Dus nu heb ik al 3 dagen het nieuwe infuus zonder ontsteking () en heb ik net mn pomp er aan gezet....dus ik ga eens kijken of het echt zo is (
)
En 1 infuus, want ze moet de pomp wel ergens aansluiten.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Maar als het goed gaar kom je er wel weer vanaf en hou je alleen je pomp over?
Van de pijn? want geen pomp zonder infuusquote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Maar als het goed gaar kom je er wel weer vanaf en hou je alleen je pomp over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |