Nieuwe spelling??quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:16 schreef riceboy het volgende:
Ik hep een seat ibiza sinds een maand mijn rijbewijs het is een GTi en gaat lekker hard.
het is een rode en nog helemaal standaard maar ik heb me kameraad gevraagt of hij wil helpen die kan goed lassen en dan zetten we er een mooie dikke uitlaat onder net als hij bij zijn golf heb.
Ik ben zelf 1.90 en kan goed zitten en rijden in een Leon. De binnenruimte doet echt niet onder voor een Golf 3.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:34 schreef ReVeRnEj het volgende:
Ik ben ook van plan een topsport te kopen. Enigste zorgen dat ik heb is of ik er genoeg ruimte in heb. Dus mensen die ook ongeveer 1.95 zijn er er 1 hebben of weleens gereden hebben mogen ff hun mening erover geven. Ik rij zelf nog in een Golf 3 die is kwa ruimte goed.
Ja schaduwgrijsquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:58 schreef Mach1 het volgende:
Nice , zo'n Altea!!! Is es wat anders dan al die busactige MPV'tjes. Wat voor een kleur heb je genomen? Schaduwgrijs????
Welk motorblok en uitrustingsniveau???![]()
Lucky bastardquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Aanstaande vrijdag kan ik 'm halen
De Leon topsport TDI is duurder dan deze Alteaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Lucky bastard
Ik zit nog steeds te asen op een Leon Topsort TDI, echter heb ik ook wel oren naar een Altea.
Ik denk alleen dat een nieuwe Altea te duur is
Ja nieuw, maar ik wil geen nieuwe topsportquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De Leon topsport TDI is duurder dan deze Altea
Gaaf, als je m hebt wil je dan ff wat foto's plaatsen??? Moet zeggen dat ik de Altea in het echt veel mooier vind dan op foto!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Aanstaande vrijdag kan ik 'm halen
Dat vond ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:51 schreef Mach1 het volgende:
[..]
Gaaf, als je m hebt wil je dan ff wat foto's plaatsen??? Moet zeggen dat ik de Altea in het echt veel mooier vind dan op foto!
Alsof niemand dat weetquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:37 schreef VanDread het volgende:
en dan te weten dat ik een deel van die 2.8 kilometer rijd.... en dat je ook niet wilt weten hoe
Ja klopt. erg korte koppeling ook. Nodigt uit voor sportief rijdenquote:(stugge auto)
Dat valt wel mee hoor.quote:je moet geen dikke reet hebben in die sportieve stoeltjes.
denk dat slechts weinig dat beseffen (vooral RX8 en WRX STI's nodigen erg uit tot het gas in trappen.... zelfs met een forrester kan je driftend door de bochtquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Alsof niemand dat weet
leuke autoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Er volgen nog wel meer foto's, maar het is klote weer
[afbeelding]
[afbeelding]Is toch wel leuk als je een auto koopt waar 2.8 km op de teller staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |