quote:Zo'n Leon Cupra is in combinatie met jou gemiddelde aanrijsnelheid op rotonde's ook niet vertrouwd
Op zondag 23 juni 2002 11:09 schreef janique het volgende:
Het is inderdaad een waanzinnig mooie auto. En zoals eerder in dit topic gezegd, het is een auto die je niet in tientallen tegenkomt op de weg (dat maakt hem nog meer aantrekkelijk)
Al is deze uitvoering behoorlijk prijzig, met een simpeler uitvoering zou deze dame ook al heeeeeeeeel tevreden zijn. Hij staat in ieder geval hoog op mijn "ik spaar ervoor-lijst"!!
![]()
Maar Swets, wat heb je nu liever? Zo'n een mooie auto, of een een hele mooie blancpain
Cupra R heeft:
ovale uitlaat
de letters L E O N in het midden van de achterklep
in NL 18" velgen met Brembo-remschijven
andere voorbumper
Vreselijke dikke auto en makkelijk te chiptunen naar 250 pk.
Ik rij zelf trouwens ook een Leon, te bewonderen op www.autopics.nl en dan "My Cars".
Hij is echt supercompleet
Leren stoelen, stoelverwarming, electrisch verstelbaar (met geheugen), sportuitlaat, parkeersensoren, climatcontrol, cruise control, voorlampsproeiertjes, 17" lmvelgen..
en dan ben ik nog de helft vergeten volgens mij..
Morgen nog ff stukkie rijden, en over max. 2 weken ophalen
*best wel blij mee is*
quote:Congrats met je geweldige auto
Op zaterdag 13 juli 2002 14:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[afbeelding]
Ik ben ook op zoek naar een betaalbare Leon (of Ibiza) TDI 110 pk.... wil nog niet echt lukken
Prima auto, erg mooi uiterlijk en prima kwaliteit prijs verhouding.
Gelukkig heb je dat dus niet gedaan.
rijdt zeker niet verkeerd, en idd goede prijs/kwaliteit verhouding.
quote:Leer eerst waar je het over heb, de CUPRA is een uitvoering van de SEAT modellen, zo heb je dus ook een Leon CUPRA!!
Op vrijdag 19 juli 2002 15:27 schreef D-Devil het volgende:
Ik wil ook wel een Leon, maar de Cupra is eigenlijk veel bruter met zijn dikke motor !!Johnny bak !
ik wil er namelijk eentje aanschaffen en twijfel over Signo of Sport...
'97 Seat Ibiza CUPRA 150Pk (beetje gekieteld)
Er is geen "gewone" Leon Cupra meer, alleen een Cupra R.
De Leon Cupra is vervangen door de Leon Topsport.
Zelfde uiterlijk, zelfde specificaties, kijk ff op www.seat.nl
Oh ja, zelf heb ik:
De TopSport werd me iets te gortig kwa bijtelling en eigen bijdrage
Ik wilde eerst voor de Seat ibiza gaan (de 130pk TDI sport uitvoering) maar bij nader inzien is die iets te klein en het intrieur oogt wat cheap verder scheelt het dus 10euro in de bijtelling, en dan heb je met een leon toch wat "meer" auto in huis. (alleen geen 130 pk en een lekkere 6 bak
)
quote:Succes... die staat denk ik niet bij de Pon dealer, maar bij de kantoren, midden op het terrein. Hoop dat je een goeie telelens hebt
Op woensdag 19 juni 2002 22:35 schreef jcartastic het volgende:[..]
Heb je hoop ik van een betrouwbare bron vernomen. Want ik vindt die auto geil. En aangezien ik bij PON om de hoek woon ga ik hem bekijken.
Woohoo!
Maar de seat leon blijft een modelletje...
Trouwens... volgens mij is ie er tegenwoordig in 3 cupra uitvoeringen: Cupra 4 (2.8 v6 - 204 pk), Cupra R (1.8turbo met 210 pk) en de diesel Cupra 4 (1.9tdi - 150 pk)..
EDIT: PS: Wat voor motor hangt er nou in Swetsenegger??
quote:Die kan er zeker wel uit. Moet je ff de kap van je middencosole lostrekken, 99% kans dat je 2 schroeven ziet zitten waarmee ie vast zit.
Op zondag 25 augustus 2002 22:02 schreef Hitpoint het volgende:
Weet iemand of er in een Seat Ibiza Stella+ 1.4 uit 2000 een cd wisselaar ingebouwd kan worden? Aangezien er een fabrieks radio/cassette inzit die er nie uit kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |