Vraag maar raak word het me te prive dan krijg je dat vanzelf te horenquote:
Niet geschoten is altijd mis. Wie niet waagt kan ook nooit iets winnen. Wat niet kan is nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar dan ken je elkaar via internet, misschien valt het dan wel weer tegen IRL enzo.Je weet 't nooit.
Misschien; ik ben er ook niet goed in IRL; maar ik vind het via internet ook maar niets... ik probeer het toch zoveel mogelijk IRL voor elkaar te krijgen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat voor mensen die problemen hebben met versieren het internet een ideale oplossing is. Ze kunnen zoveel meer over elkaar te weten komen en delen dan als ze meteen in RL hadden gesproken. En zo is die eerste ontmoeting een stuk makkelijker.
Thank god for the internet, al is het voor mijn persoonlijk niks dat online daten.
Hoe vaak en welk standje? Beschrijf haar lichaam ook maar even.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Vraag maar raak word het me te prive dan krijg je dat vanzelf te horen
Dat is waarquote:Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval interesse, anders ga je op een dating site niet zo lang met iemand blijven praten. Die interesse moet je wel zo houden, natuurlijk. Dat kan veranderen.
Ben ik mee bezigquote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Probeer dan eens een afspraak te maken dan kom je er misschien wel achter.
Ik denk dat ik het in RL nog best goed zou kunnen doen als ik ze maar zou aanspreken. Maar ja dat doe ik nooit.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Misschien; ik ben er ook niet goed in IRL; maar ik vind het via internet ook maar niets... ik probeer het toch zoveel mogelijk IRL voor elkaar te krijgen.
Je hebt ook al een vriendin of wat?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het in RL nog best goed zou kunnen doen als ik ze maar zou aanspreken. Maar ja dat doe ik nooit.
Dat kan in RL ook zo zijn dat je iemand eerst heel snel ziet en dan denkt wat leuk en er de volgende keer achter komt dat zij/hij niks voor jou is.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar dan ken je elkaar via internet, misschien valt het dan wel weer tegen IRL enzo.Je weet 't nooit.
Nee joh ik ben die gast die na 3 minuten een crush had op die TV presentatrice.quote:
Ja misschien, misschien.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef iwannabehigh het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef minnemin het volgende:
hmmm ik ben meegevraagd naar een festival. Heb niet geld genoeg ervoor, maar daar komen natuurlijk wel heel veel lekkere mannen... Dat zou momenteel mijn voornaamste motivatie zijn om te gaan. HOOFD GA EENS OP STANDJE UIT.
Goed standjes? Missio/lepelen/doggy.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe vaak en welk standje? Beschrijf haar lichaam ook maar even.
Nee dat weet ik nog; maar vroeg me af waarom je niemand aanspreekt... en dat je al voorzien was leek me de meest logische verklaring... Je hebt uiteindelijk wel met die presentatrice gepraat en je wou iets met TV gaan doen, dus ik had een beeld van jou als succesvolle versierderquote:Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh ik ben die gast die na 3 minuten een crush had op die TV presentatrice.
Mee eensquote:Op zondag 8 mei 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat voor mensen die problemen hebben met versieren het internet een ideale oplossing is. Ze kunnen zoveel meer over elkaar te weten komen en delen dan als ze meteen in RL hadden gesproken. En zo is die eerste ontmoeting een stuk makkelijker.
Thank god for the internet, al is het voor mijn persoonlijk niks dat online daten.
Inderdaad volslank is goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Goed standjes? Missio/lepelen/doggy.
Haar lichaam? Objectief gezien zou de gemiddelde FOK! man haar lelijk vinden. Denk ik. Behoorlijk stevig(bijzonder goed gevuld dusbeetje houvast kan nooit kwaad he
)
Ik vind dunne vrouwen juist onaantrekkelijk. Geef mij maar maatje meerquote:Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Goed standjes? Missio/lepelen/doggy.
Haar lichaam? Objectief gezien zou de gemiddelde FOK! man haar lelijk vinden. Denk ik. Behoorlijk stevig(bijzonder goed gevuld dusbeetje houvast kan nooit kwaad he
)
Nou zij praatte 3x tegen mijquote:Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee dat weet ik nog; maar vroeg me af waarom je niemand aanspreekt... en dat je al voorzien was leek me de meest logische verklaring... Je hebt uiteindelijk wel met die presentatrice gepraat en je wou iets met TV gaan doen, dus ik had een beeld van jou als succesvolle versierder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |