Het was een fout van Blom ja, maar Twente had de 2de helft natuurlijk een paar opgelegde kansenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik nietIk ben het eigenlijk met A4l (
) eens
Ik niet. Dus wat de TT zegtquote:Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er ook een stuk minder vertrouwen in idd.
In 2019?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef Smoofie het volgende:
Anyway. Revenge is dish best served cold :-D
Waarom zou de druk volgende week minder zijn?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Druk van deze wedstrijd was toch echt een stuk groter dan dat van komende zondag. Dat zag je vooral bij Boilesen die geen pass over 2 meter kon geven.
Ajax had ook goede kansen; schoten van de Jong, Lorenzo op paal, Blind op lat.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een fout van Blom ja, maar Twente had de 2de helft natuurlijk een paar opgelegde kansen
Ik ben er inmiddels gewend aan dat de rest tegen me isquote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef Smoofie het volgende:
Dus Smoofie, Firefox en A4l vs de rest hier?
Ik ga fucking janken als ze de dubbel pakken gek. Kan mij serieus niet meer vertonen in dit dorp dan.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Godsamme wat een blinde duitser die blom. Die janssen had ook al rood moeten hebben. En dan die successupporters van twente zijn al helemaal drama.
Dat heb ik gemerktquote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels gewend aan dat de rest tegen me is
De Jong en Ruiz ook, de wat als stellingen vind ik toch zo'n bullshit... Het enige waar ik echt van baal is de manier van de 3-2 en dan niet alleen Blom zijn beslissing maar ook hoe er weer verdedigd werdquote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Ebecilio had die bal moeten maken, dan was het over
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerktIk was ook zo, totdat ik het licht zag (note van mod)
Ik was 4 maanden alleen, toen kwam jij er ook ineens bij ..quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef Smoofie het volgende:
Dus Smoofie, Firefox en A4l vs de rest hier?
Moest nog aan je denken, heb de hele wedstrijd zitten kijkenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels gewend aan dat de rest tegen me is
Nee ik heb er ook goede moed in. Geen idee waarom je daar zo negatief over zou moeten denken als supporter.quote:
Weet je eens hoe je zelf bent, als je weer eens bij een Barcelona topic zit te auwehoeren.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Godsamme wat een blinde duitser die blom. Die janssen had ook al rood moeten hebben. En dan die successupporters van twente zijn al helemaal drama.
Je was toch wel voor Ajax héquote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Moest nog aan je denken, heb de hele wedstrijd zitten kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |