abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2011 @ 20:35:37 #1
344332 Shar1
Just be yourself.
pi_96518307
Hallo mensen..

Ik heb eigenlijk een probleempje en weet niet meer wat te doen, dus ik wou het hier even te delen met jullie om te kijken wat anderen zouden doen.

Ik ben heel onzeker en zit hiervoor in therapie op een deeltijdbehandeling.
En heb nu bijna een half jaar iets met mijn vriend, die nu ook 11 maanden ongeveer van zijn ex af is.
heb alleen heel erg me twijfels omdat hij het best vaak over zijn ex heeft gehad, dat is nu minder maar er gebeurt steeds iets waardoor ze weer even in beeld is. Vorige week had ze hem gebeld om hem te vertellen dat ze iets met een kennis van hem is begonnen of hij dit erg vond.
En zijn reactie hierop (zoals hij mij zei) dat ie het heel erg laag vond van dr en dat ie een nurt is.
Maar ik ga dan weer gelijk denken (snap dat dit vervelend is voor hem) dat hij jaloers is.
hij is nu 5 maanden met mij en ik heb hem op het begin al vaak verteld dat ik onzeker ben en dat ik liever nie heb dat hij over zijn ex praat.
ik weet heel haar leven ondertussen Namelijk dat ze meer geld heeft als mij met gehandicapten werkt , ze thuis een jacuzzi heeft staan en dat ze een 'leukere' familie heeft dan dat ik heb.
ik heb zo een sterke gevoelens voor deze jongen gekregen en ben bang dat hij nog niet over zijn ex heen is.
Ben al een paar keer in huilen uitgebarsten omdat zei veel dingen beter deed als ik doe, ondanks dit zegt ie me wel dat hij met me wil samen wonen en dat ie geen liever iemand kent dan ik ben.
Ik reageer ook heel jaloers op dingen wat hij zegt of doet, maar dat komt omdat hij altijd iedereen zo aardig vind en dat er aan mij zoveel mis is.

Vinden jullie dat ik me aanstel ?
ik hoop graag op wat advies.
alvast bedankt .

xx shar
pi_96518583
mischien kan je even vermelden hoe oud jullie zijn? dat maakt alles wat duidelijker :)
( /)
(O.o)
(> <)
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:38:54 #3
180336 -tape-

pi_96518589
Sharr?
  zondag 8 mei 2011 @ 20:41:05 #4
344332 Shar1
Just be yourself.
pi_96518761
Oeps sorry.
Hij is 26 en ik ben 21
  zondag 8 mei 2011 @ 20:42:25 #5
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_96518851
quote:
7s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef Shar1 het volgende:
Oeps sorry.
Hij is 26 en ik ben 21
Pics..om mijn vakkundige mening fatsoenlijk te kunnen onderbouwen
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zondag 8 mei 2011 @ 20:42:49 #6
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_96518881
Ik zou het uitmaken en een relatie beginnen met Jamflava.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:47:47 #7
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_96519231
Op een gegeven moment moet hij wel gaan ophouden met die opmerkingen over zijn ex. Kan me voorstellen dat je af en toe wel iets wilt melden, maar naarmate de relatie vordert zou het in elk geval steeds minder moeten worden (mijn mening). Sommigen kunnen het iets beter aan dan een ander, en in jouw geval, met het in huilen uitbarsten etc. lijkt me voorzichtigheid van zijn kant niks teveel gevraagd :)

Sowieso de opmerking over de familie vind ik niet kunnen ...
  zondag 8 mei 2011 @ 20:50:45 #8
344332 Shar1
Just be yourself.
pi_96519423
Bedankt voor je advies. Heel fijn dat van een ander te horen want als je er zelf in staat is het moeilijk om het allemaal helder te hebben.
pi_96519702
Sterkte
Huh?
pi_96519738
Zo te horen is hij nog lang niet over zijn ex heen.. en zij niet over hem.
Wat moet ze nog van hem, 11 maanden nadat het uit is? Vragen of hij het erg vindt dat ze een nieuwe relatie begint? Even laten weten dat ze een ander heeft?
En waarom reageert hij zo venijnig? Dan doet het hem kennelijk toch nog iets.

Hij kiest voor een relatie met jou, dus zoveel is er niet mis met je.
  zondag 8 mei 2011 @ 20:56:03 #11
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96519805
Het is not done als jongen om te zeggen dat de ex iets "beter" doet dan de huidige vriendin.
Daar mag je hem best op aanspreken.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_96519869
Kan je het hier niet beter over hebben met de personen die je bijstaan in je deeltijdsbehandeling?

Misschien overdrijf je het namelijk wel door je onzekerheid? Aan de andere kant zwak je het misschien wel af omdat je zo verliefd op hem bent

Dat is voor ons moeilijk in te schatten en ik denk dat je, behalve heel veel PM's en serieuze, maar als grapjes vermomde, liefdesverklaringen krijgt, ook heel veel overdreven gekleurde reacties krijgt omdat niemand de situatie echt kent.

Denk dat je je door dit topic gek gaat laten maken, eerlijk gezegd.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:05:13 #13
344332 Shar1
Just be yourself.
pi_96520494
Op Deeltijdbehandeling bespreek ik dit niet omdat ik het moeilijk vind om over gevoelens te praten en om mensen te vertrouwen. Maar probeer daar wel wat zelfverzekerder te worden omdat ik bang ben zo zelf mijn relatie kapot maak met het wantrouwen.

Bedankt dat je dat zegt over dat ik me miss wel door dit topic gek laat maken, want dit is ook de eerste keer dat ik zoiets doe en weet ook niet echt wat te verwachten.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:07:21 #14
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96520623
Dus; zeg hem gewoon dat je niet overdreven jaloers op z'n ex bent, maar het niet tof vindt van hem dat hij over z'n ex begint, zeker niet in een "... was beter dan jij in ..." vormen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_96521165
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef Shar1 het volgende:
Op Deeltijdbehandeling bespreek ik dit niet omdat ik het moeilijk vind om over gevoelens te praten en om mensen te vertrouwen. Maar probeer daar wel wat zelfverzekerder te worden omdat ik bang ben zo zelf mijn relatie kapot maak met het wantrouwen.

Bedankt dat je dat zegt over dat ik me miss wel door dit topic gek laat maken, want dit is ook de eerste keer dat ik zoiets doe en weet ook niet echt wat te verwachten.
Tja, ik snap je wel. Je hebt snel behoefte aan wat tips of geruststellende woorden. Maar die ga je hier niet krijgen ben ik bang. Mensen, waaronder ik vaak genoeg ook, hebben geen zin om alle opties grondig te bekijken en je mening voorzichtig te brengen. Het is en blijft toch internet.

Kan je niet onder 4 ogen met iemand van die behandeling praten? En waarom vertrouw je diegene niet? Zij verstaan hun vak vaak wel en weten dat het een must is om alles onder jullie 2 te houden, omdat ze anders hun baan kwijtraken. Of zit je soms in behandeling bij deze stad/plaats waar je woont en kennissen hebt wonen? Dan kan je misschien vraag om een paar keer een gesprek aan te gaan met iemand die ook hulpverlener is maar in een andere stad werkzaam is.

Als je geen mensen kan vertrouwen zul je overigens altijd onzeker zijn, omdat iedereen een gevaar vormt en je negatieve gedachtes/ervaringen minder goed kan uiten/bespreken. Misschien dat je die deeltijdbehandeling dan maar moet aangrijpen om hier wat aan te gaan doen. Kan je misschien eindelijk wat meer rust vinden.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:27:03 #16
344332 Shar1
Just be yourself.
pi_96522040
Bedankt Kabolter!
Ik ga deze topic sluiten want precies wat je zegt het is internet..
en ik pak alles zo serieus op dat dit mij niet verder gaat helpen.
Tog bedankt voor het advies!
  zondag 8 mei 2011 @ 21:28:56 #17
344332 Shar1
Just be yourself.
pi_96522180
hoe verwijder je het trouwens?
  zondag 8 mei 2011 @ 21:29:32 #18
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96522229
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef Shar1 het volgende:
hoe verwijder je het trouwens?
Is niet te doen. Heb ik gister ook al geprobeerd. Topics sluiten is geen optie bij FOK!
Domo Arigato!
pi_96523588
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef Shar1 het volgende:
Bedankt Kabolter!
Ik ga deze topic sluiten want precies wat je zegt het is internet..
en ik pak alles zo serieus op dat dit mij niet verder gaat helpen.
Tog bedankt voor het advies!
Probeer iets aan dat vertrouwen te doen op korte termijn met je hulpverleners. Kan je namelijk verzekeren dat het traject wat je moet afleggen vele malen langer zal duren en je toch op dat station moet komen voordat je echt verder kan. Geef gewoon aan dat je je hulpverleners niet vertrouwd, dan denken zij wel met je mee. Ze gaan echt geen oplossing forceren, daar hoef je niet bang voor te zijn. Zij hebben het vaak ook wel door dat je ze iets vertrouwd of niet los komt.

De helft van de mensen die er rondlopen hebben waarschijnlijk iets soortgelijks (maar dat komt ook doordat de rest er weer sneller weg is.. :P ). Het is namelijk ook heel moeilijk. Maar verwacht niet dat ze goochelaars zijn en dat je zonder vertrouwen na een paar weken wat toverzout over je heen krijgt en het dan goed is. Zoals 'uren maken' ook niet het recept is tot een succesvolle behandeling.

Heel veel succes er in ieder geval mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')