quote:
Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef Shar1 het volgende:Op Deeltijdbehandeling bespreek ik dit niet omdat ik het moeilijk vind om over gevoelens te praten en om mensen te vertrouwen. Maar probeer daar wel wat zelfverzekerder te worden omdat ik bang ben zo zelf mijn relatie kapot maak met het wantrouwen.
Bedankt dat je dat zegt over dat ik me miss wel door dit topic gek laat maken, want dit is ook de eerste keer dat ik zoiets doe en weet ook niet echt wat te verwachten.
Tja, ik snap je wel. Je hebt snel behoefte aan wat tips of geruststellende woorden. Maar die ga je hier niet krijgen ben ik bang. Mensen, waaronder ik vaak genoeg ook, hebben geen zin om alle opties grondig te bekijken en je mening voorzichtig te brengen. Het is en blijft toch internet.
Kan je niet onder 4 ogen met iemand van die behandeling praten? En waarom vertrouw je diegene niet? Zij verstaan hun vak vaak wel en weten dat het een must is om alles onder jullie 2 te houden, omdat ze anders hun baan kwijtraken. Of zit je soms in behandeling bij deze stad/plaats waar je woont en kennissen hebt wonen? Dan kan je misschien vraag om een paar keer een gesprek aan te gaan met iemand die ook hulpverlener is maar in een andere stad werkzaam is.
Als je geen mensen kan vertrouwen zul je overigens altijd onzeker zijn, omdat iedereen een gevaar vormt en je negatieve gedachtes/ervaringen minder goed kan uiten/bespreken. Misschien dat je die deeltijdbehandeling dan maar moet aangrijpen om hier wat aan te gaan doen. Kan je misschien eindelijk wat meer rust vinden.