Ik vond de 2de aflevering minder...quote:Op zondag 8 mei 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk nu pas The Voice terug... die Christina heeft ook een dikke reet gekregen
Ja graagquote:Op zondag 8 mei 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond de 2de aflevering minder...
Moet ik vrijdag whatsappen wie er uit is bij XFA?
Ik vond hem vergeleken met Da Vinci Code tegenvallen, maar best goed te pruimen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:09 schreef Kally het volgende:
Oh Angels and Demons, dat boek vond ik beter dan de Da Vinci Code, maar heb de film nog niet gezien.
Ik vind het vergeleken de boeken helemaal jammer maar goedquote:Op zondag 8 mei 2011 20:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond hem vergeleken met Da Vinci Code tegenvallen, maar best goed te pruimen.
Dealquote:Op zondag 8 mei 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ook goed
Zal nu even snel prono's invullen enzo voor XFA en nog stemmen vor FokIdols
Ik ben denk ik een van de weinige die de Da vinci Code geen ramp vond.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het vergeleken de boeken helemaal jammer maar goed
Ik ga toch maar kijken
Ik vond hem niet slecht, maar miste gewoon wat dingen, maar ja dat gaat ook niet anders.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een van de weinige die de Da vinci Code geen ramp vond.Maar boeken zijn inderdaad beter, maar dat is bijna altijd.
veel plezierquote:Op zondag 8 mei 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond hem niet slecht, maar miste gewoon wat dingen, maar ja dat gaat ook niet anders.
Maar ik ga ervoor zitten, fijne avond allemaal
Eh, das een dakraamquote:Op zondag 8 mei 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Slechte foto.... zal morgen een betere maken, maar mijn pckamertje
[ afbeelding ]
Aha...quote:Op zondag 8 mei 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat klopt, de rest wil je nog niet zien
Het raam is al af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |