waarom?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:48 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
Sorry hoor maar als je dat kind houdt wat een ongelooflijke egoïst ben je dan zeg.
en zodoende altijd weg rent op het moment supremequote:Op zondag 8 mei 2011 15:48 schreef MaMaLief het volgende:
[..]
Hij heeft in iedergeval zijn ware aard laten zien.
Daar heb je gelijk in maar daar gaat het niet om. Ik heb 2 keer meegemaakt met een ex die een kind had en dat is lastig want dan heb je haar ex er ook nog eens bij. Vandaar dat ik op een gegeven moment heb besloten geen relaties met een alleenstaande moeder aan te gaan. Da's gewoon teveel gedoe en zorgt voor spanningen.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:45 schreef MaMaLief het volgende:
[..]
Een ding scheelt ook niet alle mannen zijn leuk! Kunnen er ook hoogzwanger uitzien
Inderdaad,quote:Op zondag 8 mei 2011 15:40 schreef RonnieHansen het volgende:
Het zal cru overkomen maar een vrouw met 2 kids uit 2 verschillende relaties ligt echt niet prettig in de ''markt'' Ik bedoel dat ik met zo'n vrouw niet zomaar een relatie begin. Het feit dat je al één kind hebt zou voor mij al een probleem zijn als ik een alleenstaande man was.
Dat klinkt hard maar zo denk ik er wel over, en met mij meerdere mannen, dat weet ik zeker.
Je hebt met iemand seks gehad om de seks, niet om een kind te maken.quote:
zoals het er nu naar uitziet zijn beide exen totaal uitbeeld de vader van mijn zoon heeft ook geen gezag meer en geen omgang en ik hoef geen geld van hem.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:50 schreef RonnieHansen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar daar gaat het niet om. Ik heb 2 keer meegemaakt met een ex die een kind had en dat is lastig want dan heb je haar ex er ook nog eens bij. Vandaar dat ik op een gegeven moment heb besloten geen relaties met een alleenstaande moeder aan te gaan. Da's gewoon teveel gedoe en zorgt voor spanningen.
ha oke bij mij ligt het er meer aan of ik de kinderen een beetje sympathiek vind....quote:Op zondag 8 mei 2011 15:50 schreef RonnieHansen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar daar gaat het niet om. Ik heb 2 keer meegemaakt met een ex die een kind had en dat is lastig want dan heb je haar ex er ook nog eens bij. Vandaar dat ik op een gegeven moment heb besloten geen relaties met een alleenstaande moeder aan te gaan. Da's gewoon teveel gedoe en zorgt voor spanningen.
Misschien hoef ik wel geen man meer in mijn leven.... heb er nu wel even de buik van vol.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:51 schreef Fingon het volgende:
[..]
Inderdaad,
2 kinderen bij 2 vaders = red flag voor de meesten mannen.
Veel succes met het vinden van een vader voor je derde kindje die wel bij je wil blijven...
Zo zullen er nog wel meer dingen meespelen. Ik maak, zoals mijn voorgangers ook, een rationele keuze. Maar als de situatie zich voordoet en het door verliefdheid juist emotioneel wordt dan heb je niks meer aan dat rationele en ga je gewoon op gevoel af.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:52 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
ha oke bij mij ligt het er meer aan of ik de kinderen een beetje sympathiek vind....
quote:Op zondag 8 mei 2011 15:53 schreef MaMaLief het volgende:
[..]
Misschien hoef ik wel geen man meer in mijn leven.... heb er nu wel even de buik van vol.
Tja dat is ook een oplossing.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:53 schreef deelnemer het volgende:
Die beslissing kan iemand anders niet voor je maken. Zelf zou ik het laten weghalen als de vader het kind niet wil.
Wat een woordspeling!quote:Op zondag 8 mei 2011 15:53 schreef MaMaLief het volgende:
[..]
Misschien hoef ik wel geen man meer in mijn leven.... heb er nu wel even de buik van vol.
Letterlijk en figuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 15:53 schreef MaMaLief het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het kindje opzich welkom is.quote:
Wist ik maar wat hij dacht.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:55 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
mischien denkt de vader wel "krijg ik dalijk zo een etter als ik zelf vroeger was...nee dankje ha ha"
ja kon je maar een gesprek afdwingen.....iddquote:
Kijk als iemand gewoon met mij praat is dat heel anders dan zegt zoek het maar uit.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:57 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
ja kon je maar een gesprek afdwingen.....idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |