ha ik snap niet ik schrijf supergecomprimeerd en compact.....quote:
Nee, jij typt altijd zo, ja hoe zeg ik het, anders.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:23 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
ha ik snap niet ik schrijf supergecomprimeerd en compact.....
alleen te lui voor hoofdletters.....
En je weet zeker dat je er nuchter van wordt?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:30 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ha vonden ze nodig voor me......
ik was te dromerig en te zweverig....
ben ook wel blij met medicatie.....
want word echt broodnuchter ervan
ja alleen hebben veel side-effects.. ( bijwerkingen ) ....die minder positief zijn ....
Dat kan maar 1 ding zijn: psychiatrie.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, jij typt altijd zo, ja hoe zeg ik het, anders.
Maar waarom slik je verplichte medicatie als ik vragen mag?
nou ja oke de meeste mensen die ik ooit kende in de psychiatrie die ummm...verzwijgen dat als de dood.....quote:
Omdat je al onder 1 medicatie zit is het misschien niet handig andere medicijnen te nemen die met die medicatie in conflict raakt met slaap medicatiequote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ik slik verplicht medicatie.....nou ja heeft een paar voor en nadelen dus....
word er wel nuchter van maar ik sta ook onder een soort hoogspanning......om te ontspannen
rook en drink ik meer.......
maar ja oke...elke week "douwen" ze dan zo een pil in mn mond en moet ik slikken.....
nou ja en dan komt het stomme.....nu vroeg ik laatst om slaappillen.....
ja die neem ik niet elke dag maar vind wel fijn om in huis te hebben....
voor het geval dat ik snachts soms zit te piekeren voordat ik in slaap val....
zeggen ze opeens doodleuk "nee xxxxxx je moet op de natuurlijke manier in slaap vallen"
wat een contradictie ha ha.....
dus ja was ook een keertje...was ik twee
weken helemaal knockout van een griep achter mn ogen en neusholte.....
ik was echt totaal twee weken helemaal uitgeschakeld.....
ha zelfde verhaal ...krijg geen pil van ze.....nou ja best wel raar dus...
als je weet dat heel mijn lichaam reeds drie jaar stijf staan van de (psychische)
medicatie dus.......blijkbaar is "puur natuur" een beetje in de mode bij het riag
behalve als het op het punt komt van psychiatrische medicijnen...die moet je slikken ha ha
want anders is het gevaarlijk....
nou ja ach ja...gr gr tangaslip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |