Ze hebben op dit moment echt wel iets speelbaars hoor. Zeker genoeg om het te kunnen laten zien in een trailer.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aangezien de ontwikkeltijd van een game zo'n 2 jaar is en ze ook nog een bedrijf uit de grond moesten stampen (en een engine inkopen of zelf ontwikkelen) verwacht ik niet dat het deze E3 al zal gebeuren, wellicht een announcement tegen de tijd dat MW3 uitkomt om Activision te fucken. En dan daadwerkelijk iets tonen op de E3 van volgend jaar
Dus je ben er zó eentje.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gears 3 ga ik niet voor de MP spelen iig
Geen kitspuit gebruiken.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:04 schreef Bozz187 het volgende:
Oh wat houd ik er van als een knijptube siliconekit kapot gaat als je er mee bezig bent
En Black Ops nog leuk vinden.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik vind het gewoon saai worden na een tijdje
Inderdaad iedereen haat op ghost in BO maar dit valt in het niets vergeleken met de ergernissen van quick scopen en OMA noob tubes.quote:
Lol, Ghost is wel het minst wat ik haat.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad iedereen haat op ghost in BO maar dit valt in het niets vergeleken met de ergernissen van quick scopen en OMA noob tubes.
Jammer dat IW nooit meer moeite in die game heeft gestoken. Want zulke dingen hadden ze makkelijk kunnen patchen of ze moeten het zo bedoeld hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef SoldMayor het volgende:
De danger close perk van mw2.![]()
Al schiet je met een noobtube 30 meter van iemand af.. dan is tie nog dood.
Ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, Ghost is wel het minst wat ik haat.
Gebruik het zelf ook alleen maar.
Als je iemand in second chance ziet vliegen gewoon meteen een stun gooien en je killt hem 9 van de 10 keer of als je beetje vertrouwen hebt in je teammates gewoon weg lopenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook.second chance vind ik een stuk erger.
Ja daar heb je een punt.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:41 schreef KoningStoma het volgende:
Dat je iemand kan killen die in second chance ligt wil nog niet zeggen dat het niet ergerlijk is.
Al die dingen zouden nog meevallen als je al die onzin met kogels die geen reet doen niet zou hebben.
Dit soort shit dus. Black ops heeft dit nog eens 10 keer zo erg en daar komen ook die magische kogels, die je 2 meter om de hoek nog raken, bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |