Ik vond het echt een vette game, hij was toendertijd (eerste Xbox) best baanbrekend.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Game nooit gespeeld, maar de gelijknamige film is ook wel bruut
Oh serieus?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:54 schreef Rossdale het volgende:
Mja ik heb nooit op de Xbox gespeeld. De 360 was mijn eerste console sinds de SNES, daarvoor heb ik alleen PC games gespeeld
Wel mooi dat die kerels allemaal staan te dansen op Dale Cavese terwijl dat eigenlijk een "Ajax" lied isquote:Op maandag 9 mei 2011 13:32 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
En ook hierom weer: Voetbalfans.
Tering, wat een kansloze proleten, sommigen.
Ik heb alleen het eerste deel gezien, maar het was idd wel een open einde weet ik nog. Deel 2 eens ergens zoeken vanavondquote:Op maandag 9 mei 2011 14:00 schreef KneusTeun het volgende:
XIII was een hele goede game! Mag wel nieuwe van komen.
En Ross het was een mini serie.
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:03 schreef Michhas het volgende:
Dat gevoel van die oude Xbox komt weer helemaal terug bij me
Ik ga hem niet halen want bij de taalkeuze staat Belgisch voor Nederlands.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:46 schreef Frankii het volgende:
Gaan er nou nog wat mensen Brink halen? Of blijven we allemaal aan de MW2/BLOPS
Check anders even wat filmpjes of www.brinkthegame.com
Ik ga Brink eerst even "checken" op de pc. Het ziet er vet uit en ik ben echt een fan van SplashDamage, maar het ziet er ook uit alsof het een beetje houterig is.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:46 schreef Frankii het volgende:
Gaan er nou nog wat mensen Brink halen? Of blijven we allemaal aan de MW2/BLOPS
Check anders even wat filmpjes of www.brinkthegame.com
Eerst gears 3 tochquote:Op maandag 9 mei 2011 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Brink gaat hem niet worden vermaak me nog wel met COD en bulletstorm tot MW3
quote:
Aangezien de ontwikkeltijd van een game zo'n 2 jaar is en ze ook nog een bedrijf uit de grond moesten stampen (en een engine inkopen of zelf ontwikkelen) verwacht ik niet dat het deze E3 al zal gebeuren, wellicht een announcement tegen de tijd dat MW3 uitkomt om Activision te fucken. En dan daadwerkelijk iets tonen op de E3 van volgend jaarquote:Op maandag 9 mei 2011 14:56 schreef KoningStoma het volgende:
Ik hoop dat Respawn Entertainment met iets indrukwekkends komt op de E3. Dat lijkt me wel aannemelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |