quote:Op maandag 9 mei 2011 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tijd dat Michhas weer thuis komt te zitten
Volgende week jongensquote:Op maandag 9 mei 2011 12:29 schreef Rossdale het volgende:
Precies, tikje tegen de knie en het is ineens weer een stormlooptopic
Ik vind zelf van niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:43 schreef Bozz187 het volgende:
Ik slinger bo vanaaf ook maar eens aan heb die mappack wel maar nog helemaal niet gespeeld. Isd het wat
bij B in dat gebouw? Dude ik heb het nog niet gedaan maar ik zal wel zien. Wie is er nog meer online vanaaf?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vind de mappen heel vet vooral de zombie map!
edit: Alleen stockpile vind ik wat minder aangezien iedereen rond B zit in dat gebouw.
B domination zit in een gebouw waar je de deuren van dicht kan doen. Dat is een beetje de camp place to be. Maar je kan er wel makkelijk in en uit dus dat is opzich wel gunstig.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
bij B in dat gebouw? Dude ik heb het nog niet gedaan maar ik zal wel zien. Wie is er nog meer online vanaaf?
Lekker weer hequote:Op maandag 9 mei 2011 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is het hier nou de laatste tijd zo rustig?
Bbq & Bier, voetballen in het park, terras hangenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatste tijd zoveel gezopen en dergelijke dat ik deze week even rustig aan doe
Ik zit zonder internet, ben nu opnieuw begonnen met Rainbow Six: Vegas 2quote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef KneusTeun het volgende:
Het is niet te geloven, maar ik speel met mijn zieke hoofd nu PS3![]()
Sinds Zaterdag slecht te pas en toen maar begonnen met AC brotherhood en daarvoor al FF13!! Waar gaat het heen met de wereld!
Omdat het een erg toffe game is?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zit zonder internet, ben nu opnieuw begonnen met Rainbow Six: Vegas 2
Vraag me niet waarom
I know, heb hem al voor een groot gedeelte gespeeld op de minder legale manier. Toen had ik wat minder slimme beslissingen gemaakt dus dat weet ik nu welquote:Op maandag 9 mei 2011 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
New Vegas is wel vet Rossdale alleen onthouden dat je heel vaak moet saven voor belangrijke beslissingen
Klopt, hij bljift wel erg vetquote:Op maandag 9 mei 2011 13:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat het een erg toffe game is?
Ben bijna klaar met Alpha Protocol en heb zaterdag Fallout: New Vegas gekocht voor twee tientjes dus ik vermaak me voorlopig wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |