Mijn Kinect moves lijken dan voornamelijk op die van dat kindje in het rode shirtquote:
Wat lief dat je voor Twente juicht!quote:
Jezus, ik ga bijna over mijn nek hierquote:Op maandag 9 mei 2011 09:13 schreef tliciouz het volgende:
Sphynx - naaktkattentopic #2
Wtf dat beest, die laatste foto, het is net een soort alien lijkje.
Nogmaals voor jou dan maarquote:
Das naast me oude huis aan de oude markt, was ik helaas gister niequote:Op maandag 9 mei 2011 09:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nogmaals voor jou dan maar
Ik zie jou ook wel zo bij Twente staan namelijk
Al die ajax fans zijn heel triest nu aan het afgeven op de scheids.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twente was gewoon beter gisteren zolang ons aller Ajax zondag maar wint
Die vrije trap van Twente waar die goal uit viel was wel heel makkelijk gegeven maar de scheids floot sowieso al voor alles dus dit hadden de Ajacieden moeten weten. Jammer van die beker maar die winnen we toch al zovaak liever kampioen worden zondagquote:Op maandag 9 mei 2011 09:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Al die ajax fans zijn heel triest nu aan het afgeven op de scheids.
Janko maakt idd niet netjes, maar heb genoeg drama queens gezien in het lichtblauw.
Wa ze bij studio sport al zeiden, bij Twente staan mannen, bij ajax mooibois.
Klopt zondag wordt echt een mooie strijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die vrije trap van Twente waar die goal uit viel was wel heel makkelijk gegeven maar de scheids floot sowieso al voor alles dus dit hadden de Ajacieden moeten weten. Jammer van die beker maar die winnen we toch al zovaak liever kampioen worden zondag
Wat moet hij dan zeggen dit hoort er gewoon allemaal bij het mediapraatje. Zondag wordt mooi en Twente gaat het nog heel moeilijk krijgen in een volle ArenAquote:Op maandag 9 mei 2011 09:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt zondag wordt echt een mooie strijd.
Heb wel weinig met onze Frank die nu overal roept dat ze de hele wedstrijd domineerde![]()
En als je de Telegraaf leest lig je helemaal dubbel. http://www.telegraaf.nl/t(...)oog__.html?cid=short
Mooi ook dat stukje over kaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |