Dat is altijd. Youtube is zo geprogrammeerd dat de views om het uur ofzo pas geupdate worden, dus hij staat altijd rond de 300 in het begin.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
WTF.
35,616 likes - 116 dislikes en maar 304 views.
Youtube telt mobile views ook niet geloof ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
WTF.
35,616 likes - 116 dislikes en maar 304 views.
quote:
Die is beter, maar die kon ik niet vinden.quote:
Haha, die blijft echt prachtig.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van jou werkt ook niet.![]()
Heul wel, maar het is niet de goede. Maar het ging om het kinect gedeelte, niet om het plaatje.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van jou werkt ook niet.![]()
Ja, Gifbin doet hotlink huilie.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef KoningStoma het volgende:
Voor jou werkt 'ie waarschijnlijk wel, omdat 'ie nog in je cache staat van toen je hem voor het eers vond. Wij hier, kunnen hem niet laden omdat de server waar 'ie op staat het niet toestaat om hem vanaf een andere site te laden.
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zolang je maar doet wat je leuk vindt
Heb jij ooit een normale dag?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:58 schreef Frankii het volgende:
Ik ben bij mijn opa en oma op de bank in slaap gevallen en mijn ouders vonden het leuk om gewoon te gaan en mij daar wakker te laten worden. Nu toch maar mijn eigen bed even in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |