Jouw vriendje is wel een troll he.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef tliciouz het volgende:
Nav 'wat is je lengte & gewicht' topic
Dit topic was dat, ik vind dat meisje in de OP gewoon een normaal lichaam hebben. Maar moet je die reacties eens lezen.Sad.
Ja daar lees ik altijd overheen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Jouw vriendje is wel een troll he.
Maar het valt wel mee toch? Ik ben het eens met die eerste 2 reacties. Prima lichaam, maar geen goede bikini voor die borsten. Als ze net iets grotere tetten had gehad was er echt helemaal niks op aan te merken.
Ja precies. Ook knap dat van die malloten dat soort topics altijd om kunnen vormen tot bodybuildertopics. Alsof iemand behalve trailertrash op dat soort figuren zit te wachten.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar lees ik altijd overheen.
Maar klopt. En denk dat een bikinibroekje met wat bredere randen wonderen doet, en een beugel bikini.
En dan komt die zyzz altijd voorbij.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja precies. Ook knap dat van die malloten dat soort topics altijd om kunnen vormen tot bodybuildertopics. Alsof iemand behalve trailertrash op dat soort figuren zit te wachten.
Gespierde armen vind ik ergens ook wel een beetje vanzelf spreken, als je enigszins je eigen klusjes en shit doet. Verder is (denk ik) veel belangrijker hoe de breedteverhouding tussen je schouders en je taille is. Daar heeft je spiermassa verder ook weinig mee te maken, dat heb je of dat heb je niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan komt die zyzz altijd voorbij.![]()
Maar gespierde mannen, verschrikkelijk. Blokjes vind ik dus echt niet mooi, maar wel een beetje gespierde armen.
Prima johquote:
Prima, gaan we even regelen dat Arnhem-city ook komt.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima johLekker op straat
Zo, opdrachten ingeleverd, deadline was 9 mei, dus nog mooi 20 minuten voor de deadline![]()
Ik ga maar eens even wat drinken in de stad, laters!
Op FOK lopen zoveel mongolen rond die alles afzeiken wat ze zelf niet kunnen krijgen. Die meid heeft absoluut een mooi figuurtje hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 23:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee vind ik ook niet erg hoor. Maar ik merk en vooral hier op fok in LIF dat zo'n mager ding een stuk mooier gevonden word.
Er was deze week een topic geopend waar deze foto voorbij kwam, dat vonden de meeste al te dik. En dan waren ze niet eens aan het trollen.
[ afbeelding ]
Ik ben ook behoorlijk blij met mijn brede schouders, dat vind ik toch een stuk beter staan dan van die 2 meter lange iele jongens.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gespierde armen vind ik ergens ook wel een beetje vanzelf spreken, als je enigszins je eigen klusjes en shit doet. Verder is (denk ik) veel belangrijker hoe de breedteverhouding tussen je schouders en je taille is. Daar heeft je spiermassa verder ook weinig mee te maken, dat heb je of dat heb je niet.
lolwat is deze?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:10 schreef Doopy-X- het volgende:
Mogguh!
IT's uitverkoop hier beneden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:02 schreef dreamzk het volgende:
Morgen luitjes.
Even terug komend op die foto, prima figuur alleen ik vind alleen dat ze wel iets te brede heupen heeft, ben daar zelf namelijk absoluut geen fan van. Maar ze is zeker niet dik nee.
Ik ben ook blij met jouw brede, mannelijke schoudersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben ook behoorlijk blij met mijn brede schouders, dat vind ik toch een stuk beter staan dan van die 2 meter lange iele jongens.
that so not homoeroticquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met jouw brede, mannelijke schouders
...
Oh Niels![]()
Je hebt me nog nooit in het echt gezien, dus hou je niet gemeende lieve opmerkingen maar mooi bij je.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met jouw brede, mannelijke schouders
...
Oh Niels![]()
Inderdaad, laffe bovenlanders die niet eens even naar Brabant durven te komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit in het echt gezien, dus hou je niet gemeende lieve opmerkingen maar mooi bij je.
Ja precies, met een mooi woord heet dat een mesomorf figuur geloof ik. Heb ik ook en daar ben ik maar wat blij mee. Geen moeite hoeven doen om er enigszins breed uit te zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben ook behoorlijk blij met mijn brede schouders, dat vind ik toch een stuk beter staan dan van die 2 meter lange iele jongens.
Ik heb net afgesproken een cherso reünie te doen met m'n homies (NH) van vorig jaar.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit in het echt gezien, dus hou je niet gemeende lieve opmerkingen maar mooi bij je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |