Is het ook. Echt.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:52 schreef Steve het volgende:
Laatste?!
Nou ken ik de meeste andere liedjes niet, maar dat lijkt me vrij onterecht..
Ja dit eigenlijk. Ik vind het vooral voor de 3js sneu. Zij hebben toch wel hun best gedaan en zijn met een mooi nr gekomen. Gelukkig zijn hun muzikale friends zoals Italie en Denemarken wel in de top 10 geëindigd. Dat vinden ze zelf ook wel fijn denk ik. Maar voor de TROS is zo'n faal goed, volgend jaar nog maar eentje? Daarna weg bij de TROS..hopelijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het ook. Echt.
Dat ze niet door naar de finale waren is terecht, maar allerlaatste niet. Er waren écht slechtere landen. Maar goed, voor de TROS is dit wel goed, voor de Jees een beetje sneu.
Ik kan er gewoon echt niet bij. Zelfs als ik de matige act in overweging neem en alles wat er verder niet aan deugde. Ik had echt gewoon verwacht dat Nederland 11e of 12e was geworden in hun halve finale.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Laatste ook van het hele Songfestival, met maar 13 punten. 8 uit België en 5 uit Bulgarije.
Is dat al bekend?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:36 schreef Greys het volgende:
En als de TROS er nou iets van zou leren... dan was dit nog ergens goed voor geweest.
Maar nee, die roepen nu al dat ze volgend jaar een TROS artiest gaan sturen, Thomas Berge ofzo.
Dag Songfestival. Bedankt TROS.
Bij welke publieke omroep zie jij het liever? (muv de NOS)quote:Op zondag 15 mei 2011 01:36 schreef Greys het volgende:
En als de TROS er nou iets van zou leren... dan was dit nog ergens goed voor geweest.
Maar nee, die roepen nu al dat ze volgend jaar een TROS artiest gaan sturen, Thomas Berge ofzo.
Dag Songfestival. Bedankt TROS.
Combinatie van BNN, VARA en AVRO?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:43 schreef iBenny het volgende:
Ik had niet verwacht dat ze heel hoog zouden eindigen, maar laatste? Nee, dat had ik niet verwacht
[..]
Bij welke publieke omroep zie jij het liever? (muv de NOS)
Prima idee, en doe er dan ook een nationale finale bij met meerdere artiesten. Beetje concurrentie kan geen kwaad!quote:
Kunnen we niet van Songfestivalminnend FOK! een delegatie sturen? Ik denk dat hier best wel wat mensen zitten die meer verstand van het songfestival hebben dan zij! En een internationale vak- en publieksjury.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef Greys het volgende:
En haal in godsnaam types als Daniël Dekker en Froger uit de jury![]()
Ja daar zitten ze op te wachten bij de TROS, op FOK!ers die het beter denken te wetenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Kunnen we niet van Songfestivalminnend FOK! een delegatie sturen? Ik denk dat hier best wel wat mensen zitten die meer verstand van het songfestival hebben dan zij! En een internationale vak- en publieksjury.
Dat Nederland als allerlaatste is geëindigd, betekent inderdaad niet dat Nederland ook echt het slechtste was. Alleen was er best behoorlijke concurrentie in de 2e Halve Finale van acts met een vlotte zanger die een makkelijk in het gehoor liggend popliedje zongen, waardoor mensen die daarvan houden daarvoor gingen sms'en. Denemarken en Roemenië voornamelijk, en in mindere mate Zweden en Letland hebben zo met een beter liedje veel punten gepakt. En toen Nederland eindelijk aan de beurt was, was de bak met punten voor die categorie al bijna leeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het ook. Echt.
Dat ze niet door naar de finale waren is terecht, maar allerlaatste niet. Er waren écht slechtere landen. Maar goed, voor de TROS is dit wel goed, voor de Jees een beetje sneu.
NTRquote:Op zondag 15 mei 2011 10:43 schreef iBenny het volgende:
Ik had niet verwacht dat ze heel hoog zouden eindigen, maar laatste? Nee, dat had ik niet verwacht
[..]
Iemand zei het al eerder, maar ik dacht gisteren aan de VPRO. Eventueel icm de Vara.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:43 schreef iBenny het volgende:
Ze gaan er in ieder geval humoristisch mee om.quote:Je zou denken 'als laatste'.. ;-) JK RT @Jois2: Jeetjes... Komen jullie als 1e, 2e, of 3e tijdens het Votown Allstars concert..?
Ze kunnen er ook zo'n social media watcher neerzetten. Net als bij de verkiezingen. Lees: iemand die onze meningen voorleest.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar zitten ze op te wachten bij de TROS, op FOK!ers die het beter denken te weten
(Graag hoor, maar never gonna happen natuurlijk). En een internationale vak- en publieksjury is ook niet echt reëel, het is een internationaal songfestival, dus die gaan voor eigen parochie natuurlijk en die willen geen goede concurrenten.
quote:driejs 3JS
Daar gaan wij winnen!! :-) JD RT @Marjolijn1 Net kaartjes gekocht voor concert @driejs op zaterdag 29 oktober 2011 in #HMH.
Zich meldt, voor beide optiesquote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook zo'n social media watcher neerzetten. Net als bij de verkiezingen. Lees: iemand die onze meningen voorleest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |