Maar dit was voor de jury en misschien ook nog via een illegale website, dus wel belangrijker dan de rehearsals. Ik zou het maar héél snel weghalen, serieus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en al die andere optredens online zetten
Nou, als NL dus niet door gaat weet ik op wie ik me vanavond ga afreagerenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:52 schreef hole1988 het volgende:
zojuist een kansloze mailtje gekregen dat ik de repetitie offline moet halen en ik het weer online mag zetten na het optreden op TV. Ze beweren ook dat het filmpje "diskwalificatie" kan opleveren. Joe.
Maar als de 3Js niet doorgaan, is het toch leuk om een nieuwe generatie songfestivalkijkerts te ontwikkelen door ze ook te laten kijken als we er niet in staan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef grazz het volgende:
Net bij jeugdjournaal ook over de 3jsen ze sloten af met 'waarschijnlijk hoeven we zaterdag toch niet te kijken'
![]()
ALS we door gaan dan gaan we (?) ik hier los vanavond
Diskwalificatie omdat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:52 schreef hole1988 het volgende:
zojuist een kansloze mailtje gekregen dat ik de repetitie offline moet halen en ik het weer online mag zetten na het optreden op TV. Ze beweren ook dat het filmpje "diskwalificatie" kan opleveren. Joe.
Voor Nederland is dat wel hoog hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoog in 2003? Esther Hart werd 13de van 26 deelnemers..... ik heb wel begrepen dat ze, indien de televoting was uitgevallen, wel had gewonnen omdat ze van de reservejury's de meeste punten kreeg, maar daar koop je niets voor.
Bij Esther Hart was de act een grote puinhoop. Dat heeft toen veel punten gekost.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:09 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Voor Nederland is dat wel hoog hoorMeestal eindigden we nog lager
Hoe kom je aan dat filmpje dan? Is het een versie die niet uitgelekt mag worden ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:52 schreef hole1988 het volgende:
Volgens mij had ze een speciale juryprijs gewonnen voor het beste optreden en niet de algemene jurystemming gewonnen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoog in 2003? Esther Hart werd 13de van 26 deelnemers..... ik heb wel begrepen dat ze, indien de televoting was uitgevallen, wel had gewonnen omdat ze van de reservejury's de meeste punten kreeg, maar daar koop je niets voor.
Dit ook dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Nou, als NL dus niet door gaat weet ik op wie ik me vanavond ga afreageren![]()
![]()
Nee Turkije was goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef Ninaaa het volgende:
Ik als Nederlander vindt dit een stomlied.
En Lena is een lelijkwijf die denkt dat ze lekker is met haar platte Duitse billen.
Sorry, dat moest er even uit.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:21 schreef grazz het volgende:
Tvtip: 20:15 ARD ESC countdown...
Duitsland stemt mee, net als Frankrijk en Italië (toch?)
Kom je ook gezellig meeposten vanavond?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:20 schreef Ninaaa het volgende:
Ik als Nederlander vindt dit een stomlied.
En Lena is een lelijkwijf die denkt dat ze lekker is met haar platte Duitse billen.
Sorry, dat moest er even uit.
Nope, sorryquote:
Ik had het heel graag gewild, maar ik was ziek, dus ging ik slapenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kom je ook gezellig meeposten vanavond?![]()
Die kale dikzak?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Hoezo kom je opeens met Turkije?
Ik zei alleen dat ik die man geil vondt.
Hij was wel kaal jaa (supergeil!).quote:
Dat horen we pas na de finalequote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar hoeveel punten hebben ze nou gekregen in de halve finale?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |