Zwitserland had alleen maar "nanananaaa" in de compilatie toch, en die zijn ook door.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:06 schreef Pino112 het volgende:
En hopelijk doet de compilazie het goed, dat zorgt ook voor verbetering van de mening imo.
Ik denk dat wij het laatste refrein moeten gebruiken. Met de backings erbij want dat ge ohojohoo is erg catchy.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:06 schreef Pino112 het volgende:
En hopelijk doet de compilazie het goed, dat zorgt ook voor verbetering van de mening imo.
Greys is weg en ik heb het mailadres van Sietse niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:22 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het laatste refrein moeten gebruiken. Met de backings erbij want dat ge ohojohoo is erg catchy.
Mag een land dat zelf bepalen trouwens wat ze in de recap laten zien?
Bij de Belgische inzending waren de ideeën voor het lied al na één zin uitgeput...quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:35 schreef grazz het volgende:
[..]
eurosong.be ineens niet meer zo positief?
Denk zelf dat de landen dat wel mogen aangeven..achja wij hebben toch niet in de hand, we wachten maar af.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Greys is weg en ik heb het mailadres van Sietse niet.
Dat nummer is veel te langzaam en saai! Het wordt zo weggeblazen door andere nummers.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef Andromache het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/hole1988/view/9470144 voor de generale repetitie!
Hoog in 2003? Esther Hart werd 13de van 26 deelnemers..... ik heb wel begrepen dat ze, indien de televoting was uitgevallen, wel had gewonnen omdat ze van de reservejury's de meeste punten kreeg, maar daar koop je niets voor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:01 schreef AJ187 het volgende:
1999 en 2003 waren echt goede nummers die blijven hangen! Toen scoorde Nederland ook best hoog
Ach ja, dat is ook zo. Ik vond dat trouwens niet zo bijzonder, maar de zaal dacht daar anders over.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Die jongen van Finland had anders een van de mooiste achtergronden vond ik
Die bovenkant van de aarde!
Albanië, neequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:30 schreef Lutte het volgende:
Degene die als derde moest dinsdag, is die door?
Net bij rtl boulevard: landen mogen dat zelf uitkiezen.. NLse delegatie heeft gekozen voor het hoogtepunt van Jan: Uithaal met de yohoo'squote:Op donderdag 12 mei 2011 16:33 schreef grazz het volgende:
[..]
Denk zelf dat de landen dat wel mogen aangeven..achja wij hebben toch niet in de hand, we wachten maar af.
Ik wilde het net postenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef grazz het volgende:
[..]
Net bij rtl boulevard: landen mogen dat zelf uitkiezen.. NLse delegatie heeft gekozen voor het hoogtepunt van Jan: Uithaal met de yohoo's![]()
Woehoe! Mooi, dan kunnen we daar nog op scoren!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef grazz het volgende:
[..]
Net bij rtl boulevard: landen mogen dat zelf uitkiezen.. NLse delegatie heeft gekozen voor het hoogtepunt van Jan: Uithaal met de yohoo's![]()
Paar punten uit Ierland omdat het als Bono 20 jaar geleden klinktquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef grazz het volgende:
Ik ook steeds meer. Zeker ook met de gedachte in het achterhoofd dat een bepaald soort liedjes het in de eerste halve finale goed heeft gedaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |