Ik denk inderdaad dat we een even goede kans hebben als andere landen. Als IJsland en Finland het ook kan, dan kan het voor ons ook. Ik wil dat ook geloven, dat kijkt veel leuker en spannender.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:50 schreef LoederBroeder het volgende:
[..]
Denk jij echt dat de drie boeren J's echt de harten van europa gaan stelen? Sorry maar ik geloof daar niet in.
http://akoe07.livejournal.com/quote:NETHERLANDS is beginning to look more an more like a dated cabaret routine. The song is strong, the performance is fine, but the staging is just not contemporary. However juries may look beyond the presentation and give it a chance. Verdict; MAYBE.
Meeluisteren of ook meekijken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:31 schreef grazz het volgende:
Oh om 15 uur laatste generale..via escdaily.com kun je live meeluisteren (niet echt geweldige sound)
Beide, alleen zie je de mensen van die website zelf dus geen opnames. En ach..uiteindelijk telt vanavond. Artiesten moeten dan presteren en wie weet wat er dan gebeurt.quote:
Ja, al moet ik zeggen dat ik de jury ook niet altijd kan inschatten. Als ze gaan voor een goed lied en stem dan zie ik Nederland in de top 3 van de jury staan. Oostenrijk staat denk ik boven ons..en misschien nog een commercieel liedje ofzo?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het idee dat veel van de bloggers de jury's onderschatten... het liedje van Nederland hoort echt wel bij de beste 10 van deze halve finale... ik heb vaak het idee dat die bloggers meer naar televote-potentie kijken
Ik moet toegeven dat het leuker kijkt. Ik heb alleen een enorme hekel aan de drie J's en eigenlijk alle muziek met accoustische gitaren (lees: bijna elke muziek van nederlandsche bodem).quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat we een even goede kans hebben als andere landen. Als IJsland en Finland het ook kan, dan kan het voor ons ook. Ik wil dat ook geloven, dat kijkt veel leuker en spannender.
Zie ik de 3J's het festival winnen? Nee. Maar ik zie ze wel de finale halen, gewoon omdat het kan.
![]()
![]()
.
http://songfestival.hole1988.nl/quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef grazz het volgende:
[..]
Beide, alleen zie je de mensen van die website zelf dus geen opnames. En ach..uiteindelijk telt vanavond. Artiesten moeten dan presteren en wie weet wat er dan gebeurt.
Ik vertrouw de spontaniteit die ze erin willen gooien nog niet helemaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als het qua camera en performance maar goed gaat.
escdailyquote:03. The Netherlands – 3JS – Never alone
The Netherlands are next on stage. The vocals are great, but the camera work should probably be changed from time to time. A better rehearsal than the yesterday’s one.
eurosong.be ineens niet meer zo positief?quote:Dit geheel uit clichés opgetrokken nummer zal Nederland allicht niet naar de finales leiden. Het wordt zeker geloofwaardig gebracht, zonder groteske toestanden of onnozele stemcapriolen. Maar na één minuut heb je al het gevoel dat alle ideeën voor dit lied waren uitgeput. Naar het einde toe neemt de meezingfactor wel toe, zeker een pluspunt, maar dat is ‘too little too late’ om het al half verdronken kalf te redden.
escnationquote:Is it just me, or is The Netherlands getting blander every time? They perform it competently, but the stage looks really big and empty for this. It's a shame to say it, as I do think there's room for everything in the contest, but it kinda seems very out of place.
Komt vast omdat hun nummer ook één crap isquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:35 schreef grazz het volgende:
[..]
eurosong.be ineens niet meer zo positief?
En dan zul je zien dat die gekke Belgen de finale nog halen ook en wij achterblijvenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt vast omdat hun nummer ook één crap is.
De winnaar heeft niet gemiddeld twaalf punten. Maar om in één land in de Top 10 te eindigen heeft het dan misschien 1 of 2 punten nodig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:48 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, al moet ik zeggen dat ik de jury ook niet altijd kan inschatten. Als ze gaan voor een goed lied en stem dan zie ik Nederland in de top 3 van de jury staan. Oostenrijk staat denk ik boven ons..en misschien nog een commercieel liedje ofzo?
Maar stel Nederland zou gemiddeld 8 punten van de jury kijken (dus 3e plek) hoeveel punten hebben we dan van de televoters gemiddeld nodig om toch door te kunnen gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |