abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:50:55 #126
123170 alors
zlata1234
pi_96676087
wat een leuk voorfilmpje ^O^
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2011 @ 22:52:44 #127
163650 Greys
pi_96676192
Oef, ik heb het nu even met oortjes in geluisterd en hij zit er een paar keer flink tegenaan lijkt wel.
Maar alles bij elkaar valt het mee. Alleen 'meevallen' gaat wellicht niet genoeg zijn :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2011 @ 22:54:51 #128
163650 Greys
pi_96676335
Oh en Kwakman huppelt er wel héél enthousiast stralend van oor tot oor tussendoor _O-
Een beetje té eigenlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96676957
F*CK! Ik heb per ongeluk dat filmpje bekeken :D niet alles gezien anders is het niet meer leuk voor morgen hehe, maar ik moet zeggen dat het er goed uit ziet, goed klinkt en vooral wanneer de backings erbij komen. WE MOETEN NAAR DE FINALE (al moet ik zeggen dat ik er toch een slecht gevoel bij heb... ik vrees dat het gewoon weer niet gaat lukken :( )
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_96677827
Nou, net ook even gekeken. Als ze het morgen zo ook doen, dan ben ik helemaal blij. *O*
Ziet er goed uit ^O^
pi_96677853
Nou.. ik was heel sceptisch, maar... ik moet eerlijk bekennen dat het niet slecht klinkt zo.
Aan de andere kant; je hebt het nu zo vaak gehoord dat je het ook vanzelf al leuker vindt.

Alleen.. die presentatie. Dat is echt ruk. Dat domme gehuppel van die gitarist en zo'n backgroundkoortje kan toch echt niet. Dat is zooooooooooo uit de tijd en dom.
Het voegt echt geen fluit toe.

Ik ben heel erg benieuwd. Ik denk dat ze van de vakjury nog wel punten kunnen krijgen. Maar de televoters, die haken volgens mij heel snel af bij dit lied. Het is toch te saai..
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_96678029
Oeh ik las net dat ze betrokken zijn geweest bij een verkeersongeluk, maar gelukkig is er niemand gewond geraakt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:25:38 #133
6941 APK
Factual, I think.
pi_96678248
Het begint verschrikkelijk saai eigenlijk.
Zang vind ik zeer goed en Dulles loopt gay genoeg om daar een paar punten voor te krijgen :P
Wat de kijker dan waarschijnlijk weer niet snapt is waarom de ene J vrolijk draadloos zingend met z'n gitaar loopt rond te hupsen, terwijl facelift-J met bril achter de microfoon blijft staan....

MAAR DIE FUCKING VIDEO OP DE ACHTERGROND! 8)7 :(
Azerbaijan had tenminste nog vallend vuurwerk aan het einde van hetzelfde behang }:|

Anyways, Turkije ging niet door, dus alles is mogelijk w/
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2011 @ 23:27:09 #134
163650 Greys
pi_96678330
En nog een pluspunt: HIJ HAD ZIJN OGEN OPEN! w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:28:24 #135
6941 APK
Factual, I think.
pi_96678410
En "The sweet end of your trail" blijft niet om aan te horen :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:28:48 #136
6941 APK
Factual, I think.
pi_96678433
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
En nog een pluspunt: HIJ HAD ZIJN OGEN OPEN! w/
Dat dan weer wel! *O* w/
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:00:24 #137
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_96680093
Het is toch onvoorstelbaar, elk jaar weer een prutact op visueel vlak. Nee, het gáát niet alleen om het liedje, snap dat nu eens, NOS, TROS, De Feestomroep van Vlemmix, het zal me allemaal worst wezen. Dis is tievie mèn, iemand binnen Hilversum moet hier toch verstand van hebben?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_96680149
Het begint wat stroef, maar als eenmaal de vaart in het liedje komt, komt het geheel prima op gang. Het kan de zaal best 'upliften' denk ik. Zang is ook goed.

Maar uiteindelijk ziet het er allemaal redelijk als los zand uit. Het lijkt er een beetje op alsof ze maar wat doen en maar lukraak wat heen en weer lopen. De één huppelt in de rondte, de ander schuifelt rond zijn microfoonstandaard en de zanger probeert uit alle macht het gevoel over te brengen op het publiek. Ze doen hun best, maar ik denk dat ze beter tot hun recht komen in het theater. Het is geen stadionband.

'Het Pak' valt dan weer wel mee, maar wat ziet die enthousiaste bekking er slonzig gekleed uit eigenlijk...
Uiteindelijk moeten we het echt van het liedje hebben, 'het plaatje' is te mager.

[ Bericht 11% gewijzigd door marcodej op 12-05-2011 00:06:55 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_96682318
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:01 schreef marcodej het volgende:
Het begint wat stroef, maar als eenmaal de vaart in het liedje komt, komt het geheel prima op gang. Het kan de zaal best 'upliften' denk ik. Zang is ook goed.

Maar uiteindelijk ziet het er allemaal redelijk als los zand uit. Het lijkt er een beetje op alsof ze maar wat doen en maar lukraak wat heen en weer lopen. De één huppelt in de rondte, de ander schuifelt rond zijn microfoonstandaard en de zanger probeert uit alle macht het gevoel over te brengen op het publiek. Ze doen hun best, maar ik denk dat ze beter tot hun recht komen in het theater. Het is geen stadionband.

'Het Pak' valt dan weer wel mee, maar wat ziet die enthousiaste bekking er slonzig gekleed uit eigenlijk...
Uiteindelijk moeten we het echt van het liedje hebben, 'het plaatje' is te mager.

Ze hebben er ook voor gekozen om een aantal bewegingen spontaan te laten gebeuren. Dat vind ik dan wel weer tof. De meeste bewegingen en waar ze naar toe lopen zijn bekend bij de regie.
pi_96682370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:00 schreef Andromache het volgende:
Het is toch onvoorstelbaar, elk jaar weer een prutact op visueel vlak. Nee, het gáát niet alleen om het liedje, snap dat nu eens, NOS, TROS, De Feestomroep van Vlemmix, het zal me allemaal worst wezen. Dis is tievie mèn, iemand binnen Hilversum moet hier toch verstand van hebben?
Bij de Toppers vlamde het behoorlijk letterlijk
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_96682913
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:11 schreef hole1988 het volgende:

[..]

Bij de Toppers vlamde het behoorlijk letterlijk
Vond dat best gaaf, eerste keer dat NL eens gebruik maakte van vuurwerk, vlammen en wat nog meer? :D Niet dat het hielp... :')
pi_96682983
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:43 schreef grazz het volgende:

[..]

Vond dat best gaaf, eerste keer dat NL eens gebruik maakte van vuurwerk, vlammen en wat nog meer? :D Niet dat het hielp... :')
dat dus fucking laatste :') De engelse comentator Norton Graham vroeg aan zichzelf toen er nog 2 lege plekken waren. "Where is Norway and where is Holland"
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  donderdag 12 mei 2011 @ 06:22:01 #143
92279 N.icka
Windforce 11
pi_96683846
Ik hoop dat de zanger zijn haren heeft gewassen, brrr die vettige slieten zijn zo afstotelijk
pi_96684698
Weet je wat zo jammer is, met zo'n fantastisch scherm had er een geweldige beeld act gekund. Maak er desnoods een Nederlandpromotieclip van, met romantische bij het lied passende beelden, gesitueerd in Nederland. Dan hadden de J's het zelf niet hoeven maken, nu is iedereen zo gespitst op wat zij doen.
Al zouden we niet door gaan, je hebt NL gepromoot voor miljoenen kijkers.
Nu heb ik het gevoel dat er niks met dat scherm gebeurt, en dat is echt vreselijk zonde.

Als je kijkt naar de act van Servië, die benutten dat optimaal vind ik :)
pi_96685224
Inderdaad op het scherm gebeurt ook niks. Sommige acts hebben een prachtig decor/scherm.

Doe dan echt niks. Zoals die jongen met gitaar van Finland.
Heel saai pak, stoeltje, gitaar en verder niks.

Nu is het vlees noch vis.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 mei 2011 @ 09:28:19 #146
163650 Greys
pi_96685893
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 08:57 schreef Injetta het volgende:
Inderdaad op het scherm gebeurt ook niks. Sommige acts hebben een prachtig decor/scherm.

Doe dan echt niks. Zoals die jongen met gitaar van Finland.
Heel saai pak, stoeltje, gitaar en verder niks.

Nu is het vlees noch vis.
Die jongen van Finland had anders een van de mooiste achtergronden vond ik :D
Die bovenkant van de aarde! :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 mei 2011 @ 09:34:15 #147
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_96686065
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Die jongen van Finland had anders een van de mooiste achtergronden vond ik :D
Die bovenkant van de aarde! :o
Echt wel! De 'ooohs' en 'aaahs' die door de arena gingen toen die aardbol op het LED-scherm verscheen. Kippenvelmomentje :).
You cheated on me with choreography.
pi_96687436
We gaan weer net zo hard falen als altijd. De drie J's :')
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:51:19 #149
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96688859
quote:
15s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef LoederBroeder het volgende:
We gaan weer net zo hard falen als altijd. De drie J's :')
We zullen zien w/. Misschien wel, misschien niet.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_96693525
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

We zullen zien w/. Misschien wel, misschien niet.
Denk jij echt dat de drie boeren J's echt de harten van europa gaan stelen? Sorry maar ik geloof daar niet in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')