Dat dan weer wel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
En nog een pluspunt: HIJ HAD ZIJN OGEN OPEN!
Ze hebben er ook voor gekozen om een aantal bewegingen spontaan te laten gebeuren. Dat vind ik dan wel weer tof. De meeste bewegingen en waar ze naar toe lopen zijn bekend bij de regie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:01 schreef marcodej het volgende:
Het begint wat stroef, maar als eenmaal de vaart in het liedje komt, komt het geheel prima op gang. Het kan de zaal best 'upliften' denk ik. Zang is ook goed.
Maar uiteindelijk ziet het er allemaal redelijk als los zand uit. Het lijkt er een beetje op alsof ze maar wat doen en maar lukraak wat heen en weer lopen. De één huppelt in de rondte, de ander schuifelt rond zijn microfoonstandaard en de zanger probeert uit alle macht het gevoel over te brengen op het publiek. Ze doen hun best, maar ik denk dat ze beter tot hun recht komen in het theater. Het is geen stadionband.
'Het Pak' valt dan weer wel mee, maar wat ziet die enthousiaste bekking er slonzig gekleed uit eigenlijk...
Uiteindelijk moeten we het echt van het liedje hebben, 'het plaatje' is te mager.
Bij de Toppers vlamde het behoorlijk letterlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:00 schreef Andromache het volgende:
Het is toch onvoorstelbaar, elk jaar weer een prutact op visueel vlak. Nee, het gáát niet alleen om het liedje, snap dat nu eens, NOS, TROS, De Feestomroep van Vlemmix, het zal me allemaal worst wezen. Dis is tievie mèn, iemand binnen Hilversum moet hier toch verstand van hebben?
Vond dat best gaaf, eerste keer dat NL eens gebruik maakte van vuurwerk, vlammen en wat nog meer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij de Toppers vlamde het behoorlijk letterlijk
dat dus fucking laatstequote:Op donderdag 12 mei 2011 01:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Vond dat best gaaf, eerste keer dat NL eens gebruik maakte van vuurwerk, vlammen en wat nog meer?Niet dat het hielp...
Die jongen van Finland had anders een van de mooiste achtergronden vond ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:57 schreef Injetta het volgende:
Inderdaad op het scherm gebeurt ook niks. Sommige acts hebben een prachtig decor/scherm.
Doe dan echt niks. Zoals die jongen met gitaar van Finland.
Heel saai pak, stoeltje, gitaar en verder niks.
Nu is het vlees noch vis.
Echt wel! De 'ooohs' en 'aaahs' die door de arena gingen toen die aardbol op het LED-scherm verscheen. Kippenvelmomentjequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Die jongen van Finland had anders een van de mooiste achtergronden vond ik
Die bovenkant van de aarde!
We zullen zienquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef LoederBroeder het volgende:
We gaan weer net zo hard falen als altijd. De drie J's
Denk jij echt dat de drie boeren J's echt de harten van europa gaan stelen? Sorry maar ik geloof daar niet in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We zullen zien. Misschien wel, misschien niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |