quote:driejs 3JS
Wat was dit TE GEK!!!! Wat een fenomeen! Een ongeslepen diamant die jongen! Wauw! JK
1 hour ago
Missch zou 'De Stem' Jan kunnen vervangen?quote:
Zou kunnen idd dat het wel meevalt. Ze wonen in Volendam, daar waait het ook altijd lol. De mannen zijn echt wel wat gewend. Maarja ik wil gewoon eens geen geouwehoer !!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:53 schreef Greys het volgende:
Hij ziet er vrij onbezorgd zingend uit op die foto
Dus ik ben benieuwd wat en hoe.
Had Sieneke vorig jaar niet twee dagen van te voren ineens een 'Helppp een keelonsteking' oid?
En als hij echt stemproblemen heeft, dan is het een domme lul dat ie alsnog gaat lopen jammen. En volgens mij is hij dat niet, dus zal het wel overdreven zijn.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Missch zou 'De Stem' Jan kunnen vervangen?
Het is vast gewoon een woordgrapje van Albertje, wedden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:56 schreef grazz het volgende:
[..]
Zou kunnen idd dat het wel meevalt. Ze wonen in Volendam, daar waait het ook altijd lol. De mannen zijn echt wel wat gewend. Maarja ik wil gewoon eens geen geouwehoer !!
Leuke filmpjes, ik ben ze nu aan het kijken, best hilarisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:38 schreef grazz het volgende:
Bij rtl boulevard net: Jan Dulles zou stemproblemen hebben
Hier trouwens een filmpje van RTV-NH
http://www.rtvnh.nl/progr(...)+aus+D%C3%BCsseldorf
Gelukkig komen ze als derdequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Ze kijken elk jaar naar het songfestival, maar na vijf nummers wil Pa Dulles iets anders kijken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |