Ze hebben met Lena gezongen

quote:
De 3Js hadden haar beide songfestivalnummers, Satellite uit 2010 en Taken bij a stranger van dit jaar, ingestudeerd en wisten haar uiteindelijk te verleiden tot een gezamenlijk optreden. Het werd het nieuwe nummer, dat met luid applaus werd begroet vanaf de kade, waar zich diverse Dusseldorfers hadden verzameld.
Het bezoek van Lena was een verrassing, omdat zij zich vorig jaar bijna nergens liet zien. Maar de jonge Duitse had goede verhalen gehoord over het onderkomen van de buren uit Nederland. Tegelijk toonde ze zich een goede gastvrouw voor haar land. Ze complimenteerde de 3JS ook met hun nummer. “Ik weet zeker dat jullie de finale gaan halen”, zei ze. “Ik begrijp ook niet waarom Sieneke het vorig jaar niet is gelukt. Dat was zo’n leuk nummer.” Op verzoek zette ze ook nog even het overbekende Shalalie shalala in.
Zanger Jan Dulles gaf haar een compliment terug door te zeggen dat de J’s het erg moedig van haar vonden dat ze naar haar zege weer opnieuw aan het songfestival gaat meedoen. “Dat zouden wij niet doen, denk ik.”
“Het was gewoon heel leuk om te doen, dus wilde ik het nog een keer meemaken”, antwoordde ze. “Maar weet je hoe we mensen noemen zoals jullie die dat niet durven? Ein Schisser!”
Wel goed om dit te doen met Lena. Duitsland stemt toch in onze semi?

Dit kan toch wel een zekere sympathie voor de heren wekken ! En Lena vond Shalalie leuk