abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96497721
hallo,
ik heb blaren op allebei mijn voeten ze zijn heel groot, ze zijn al open en doen heel veel pijn.
er zit ook eelt overheen maar ik mag niet naar de pedicure omdat die niets met eelt mogen doen als er blaren zitten. maar ze gaan niet weg en na het voetballen doen ze weer pijn.
ik heb al 3 verschillende schoenen gehad.
wat kan ik doen?
mvg kevin
pi_96497986
Misschien ff niet voetballen zodat het wat tijd krijgt om te genezen? Verder zijn er ook speciale sokken e.d. om meer ondersteuning te bieden aan je voeten, en ja, ga langs een doctor
  zondag 8 mei 2011 @ 10:38:07 #3
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_96498403
Alle blaren zijn al open zeg je, mooi.

Nu hup, schoenen en sokken uit en lekker in de zon gaan zitten met blote voeten.
Blaren laten uitdrogen --> dan doen ze geen pijn meer.
pi_96499306
Kijk,ts...soms is de oplossing (hierboven)sneller aangereikt dat je in eerste instantie verwachte. :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_96503379
ja ik heb het nu al een half jaar ofzo ze komen steeds terug heb 2 weken niet gevoetbald voelde ik ze niet en gister weer voetballen en kwamen ze weer terug het zijn altijd op de zelfde plek en groot.
  zondag 8 mei 2011 @ 13:42:49 #6
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96503419
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:41 schreef yo0wzaa het volgende:
ja ik heb het nu al een half jaar ofzo ze komen steeds terug heb 2 weken niet gevoetbald voelde ik ze niet en gister weer voetballen en kwamen ze weer terug het zijn altijd op de zelfde plek en groot.
kijk dan eens naar andere schoenen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_96503474
Ok, het doet pijn en je schijnt er aidsinfectie van te kunnen krijgen (al is mij dat in de +100 keren dat ik het heb gedaan nog niet overkomen) maar het snelste geneest de boel als je de blaar openmaakt, de huid weghaalt, je voeten in een kokend heet badje met soda steekt en even houdt en daarna een dag met je blote voeten in de zon gaat zitten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_96504286
quote:
3s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:42 schreef Mirjam het volgende:

[..]

kijk dan eens naar andere schoenen
ja ik heb al 3 paar schoenen gehad waar ik niet in beweeg dus geen wrijving en die goed ventilleren.
pi_96504301
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, het doet pijn en je schijnt er aidsinfectie van te kunnen krijgen (al is mij dat in de +100 keren dat ik het heb gedaan nog niet overkomen) maar het snelste geneest de boel als je de blaar openmaakt, de huid weghaalt, je voeten in een kokend heet badje met soda steekt en even houdt en daarna een dag met je blote voeten in de zon gaat zitten.
ja een sodabad doe ik dagelijks uit school en thuis heb ik blote voeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')