abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2011 @ 02:17:09 #1
326439 ToffeVogel
Wagenziek door de aardrotatie!
pi_96495481
ok ik zit dus in een situatie waarin ik iemand leuk ben gaan vinden die ik al minstens 6 jaar ken.
ik ben nooit veel met haar om gegaan en zie haar ook niet vaak aangezien ze naar een andere school is gegaan dan ik in de eerste.
ik zie haar ongeveer 1 keer in de maand omdat er nog steeds heel veel connecties zijn tussen vrienden van ons enzo. en die wonen allemaal zeer dichtbij en het meisje waar ik het over heb woont 50 meter verderop.
maar ondanks dat ik nooit met haar om ben gegaan ben ik haar langzamerhand leuk gaan vinden op wat feesten afgelopen tijd.
ik weet alleen niet of ik hier iets mee moet doen, of moet proberen meer met haar om te gaan (aangezien we elkaar ookal best lang kennen).
maakt het uit als je iemand zo lang kent maar eigenlijk nooit met elkaar om bent gegaan? of denken jullie (uit ervaring mischien?) dat ik het beter niet kan proberen omdat het meer een friend-zone gebeuren is.
mischien mensen die dit kennen en tips hebben om toch meer in contact te komen en niet in een friend-zone te komen/blijven?
ps. heb laatst wel met d'r gezoend maar dat was op een feest en niet bedoeld met gevoel zegmaar...
dus dit zal wel geen goed voor teken zijn. :{

voor de mensen die het willen weten TS is 16.
Sloop je badkamer en je toilet,
zet 'm vol met Nederwiet.
Vergeet de Vietnamese tuinman niet.
pi_96495518
Jullie hebben gezoend, geen friendzone dus.
Gewoon neuken.
pi_96495546
Wordt niets!
Cindy De Vuyst
  zondag 8 mei 2011 @ 02:22:07 #4
326439 ToffeVogel
pi_96495554
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:19 schreef Dimens het volgende:
Jullie hebben gezoend, geen friendzone dus.
Gewoon neuken.
jah maar dit was niet door gevoelens voor elkaar, het was meer een soort spel waar iemand dit vroeg aan haar, waarbij zij ermee instemde om met mij te zoenen.
pi_96495579
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:22 schreef ToffeVogel het volgende:

[..]

jah maar dit was niet door gevoelens voor elkaar, het was meer een soort spel waar iemand dit vroeg aan haar, waarbij zij ermee instemde om met mij te zoenen.
Dus iemand zei van "ja ga even TS zoenen dan" en zij deed dit?
Waar ging het fout dat jij de hint niet snapt?
  zondag 8 mei 2011 @ 02:23:46 #6
326439 ToffeVogel
pi_96495581
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:21 schreef einzeinz het volgende:
Wordt niets!
bedankt voor het vriendelijk advies.
  zondag 8 mei 2011 @ 02:24:12 #7
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_96495590
Juist, luister naar Dimens. Wat boeit het als je haar al zes jaar kent? Gebeurt wel vaker dat mensen na langere tijd elkaar leuk gaan vinden. Bel haar op en gaan met die banaan!
  zondag 8 mei 2011 @ 02:27:09 #8
326439 ToffeVogel
pi_96495648
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:24 schreef Trashcanman het volgende:
Juist, luister naar Dimens. Wat boeit het als je haar al zes jaar kent? Gebeurt wel vaker dat mensen na langere tijd elkaar leuk gaan vinden. Bel haar op en gaan met die banaan!
reactie op dimens, de vraag of meer de opdracht was dat ik het meisje zoende dat naast mij lag.
dat was haar en zij vond het goed. dit wil toch niet meteen zeggen dat dit iets betekend?

en reactie op jou, dit is inderdaad makkelijk gedaan maar het probleem is dat ik eigenlijk nooit met haar bel of sms ofzo en alleen maar praat op van die feesten.
en elkaar al wat jaren kennen en dan opeens bellen van hé wat doen komt ook zo raar over.
is mijn mening dan he.
pi_96495758
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:27 schreef ToffeVogel het volgende:

[..]

reactie op dimens, de vraag of meer de opdracht was dat ik het meisje zoende dat naast mij lag.
dat was haar en zij vond het goed. dit wil toch niet meteen zeggen dat dit iets betekend?

en reactie op jou, dit is inderdaad makkelijk gedaan maar het probleem is dat ik eigenlijk nooit met haar bel of sms ofzo en alleen maar praat op van die feesten.
en elkaar al wat jaren kennen en dan opeens bellen van hé wat doen komt ook zo raar over.
is mijn mening dan he.
Je hebt dus bijna geen contact met haar, geen friendzone dus.
Je hebt al eens met haar gezoend dus, een tweede keer moet ook lukken. Ga gewoon eens langs en vraag haar mee uit of zo.
En dan natuurlijk niet via een sms.
  zondag 8 mei 2011 @ 02:35:39 #10
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_96495769
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:27 schreef ToffeVogel het volgende:

[..]

is mijn mening dan he.
Nee hoor, dat is niet raar. Stuur haar gewoon een mail waarin je zegt dat je wel een keer wat met haar wil drinken, daar sta je echt niet niet mee voor paal mocht je daar bang voor zijn :)
  zondag 8 mei 2011 @ 02:39:06 #11
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_96495808
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:34 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je hebt dus bijna geen contact met haar, geen friendzone dus.
Je hebt al eens met haar gezoend dus, een tweede keer moet ook lukken. Ga gewoon eens langs en vraag haar mee uit of zo.
En dan natuurlijk niet via een sms.
Haar irl uitvragen is natuurlijk stijlvoller maar aangezien ze niet echt om de hoek woont sorteert een sms of mail sneller resultaat. Hij hoeft haar alleen maar op een date te vragen en niet te vertellen dat haar hond overleden is oid.
  zondag 8 mei 2011 @ 02:39:30 #12
326439 ToffeVogel
pi_96495812
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:35 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is niet raar. Stuur haar gewoon een mail waarin je zegt dat je wel een keer wat met haar wil drinken, daar sta je echt niet niet mee voor paal mocht je daar bang voor zijn :)
hmm, ik hoop het maar.
want ik vind het zelf een beetje vreemd overkomen, iemand waar je bijna niet mee om gaat die je opeens uit het niets zegt wel wat leuks te willen doen.
en dan nog de manier waarop, ik wil dit best doen maar hoe zouden jullie dit doen.
na een paar jaar en bijna geen contact voor dr deur staan en afspreken, ik weet het niet hoor.
op die feesten komt het er bijna niet van.
smsen is al helemaal slecht.

het probleem is dus echt dat ik te niet genoeg met haar optrek om zomaar even wat af te spreken vind ik.
  zondag 8 mei 2011 @ 02:44:59 #13
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_96495860
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:39 schreef ToffeVogel het volgende:

[..]

hmm, ik hoop het maar.
want ik vind het zelf een beetje vreemd overkomen, iemand waar je bijna niet mee om gaat die je opeens uit het niets zegt wel wat leuks te willen doen.
en dan nog de manier waarop, ik wil dit best doen maar hoe zouden jullie dit doen.
na een paar jaar en bijna geen contact voor dr deur staan en afspreken, ik weet het niet hoor.
op die feesten komt het er bijna niet van.
smsen is al helemaal slecht.

het probleem is dus echt dat ik te niet genoeg met haar optrek om zomaar even wat af te spreken vind ik.
Ik heb zelf wel eens zo'n mailtje ontvangen en er ook wel eens wat verstuurd en ik heb nog nooit een "nee, rot op!" als reactie terug gehad. Komt wel goed dacht ik zo.
pi_96495889
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:39 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Haar irl uitvragen is natuurlijk stijlvoller maar aangezien ze niet echt om de hoek woont sorteert een sms of mail sneller resultaat. Hij hoeft haar alleen maar op een date te vragen en niet te vertellen dat haar hond overleden is oid.
Ze woont 50 meter verder, wel om de hoek dus.

Tevens moet TS gewoon langs gaan en vragen of ze aankomende week ergens zin heeft om een kroegje o.i.d. te pakken. Je komt een stuk beter over wanneer je dit zo doet dan in een mailtje of een smsje.
Als ze jou ook wel ziet zitten zal ze geen nee zeggen. Misschien zag ze je helemaal niet staan maar omdat jij voor de deur stond ziet ze ineens wat voor geweldig persoon jij bent.
Ze zal moeilijker nee zeggen als je bij haar aan de deur komt dus heb jij de kans jezelf te bewijzen op jullie date.
  zondag 8 mei 2011 @ 02:55:59 #15
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_96495964
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:48 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ze woont 50 meter verder, wel om de hoek dus.

Tevens moet TS gewoon langs gaan en vragen of ze aankomende week ergens zin heeft om een kroegje o.i.d. te pakken. Je komt een stuk beter over wanneer je dit zo doet dan in een mailtje of een smsje.
Als ze jou ook wel ziet zitten zal ze geen nee zeggen. Misschien zag ze je helemaal niet staan maar omdat jij voor de deur stond ziet ze ineens wat voor geweldig persoon jij bent.
Ze zal moeilijker nee zeggen als je bij haar aan de deur komt dus heb jij de kans jezelf te bewijzen op jullie date.
Godver, ik ben goed bezig vandaag :')

Tja, in dat geval zou je inderdaad gewoon eens kunnen aanbellen en haar mee vragen. En als je er geen trek in hebt om eerst aan haar ouders te vragen of ze thuis is zou je haar ook 'toevallig' even ergens tegen het lijf kunnen lopen natuurlijk, als je zo dicht bij woont kan het haast niet anders dan dat je haar wel eens ziet lopen toch?
pi_96496436
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:22 schreef ToffeVogel het volgende:

[..]

Dan vindt ze jij dus een Tovve Fogel!
  zondag 8 mei 2011 @ 12:27:22 #17
326439 ToffeVogel
pi_96500896
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 02:55 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Godver, ik ben goed bezig vandaag :')

Tja, in dat geval zou je inderdaad gewoon eens kunnen aanbellen en haar mee vragen. En als je er geen trek in hebt om eerst aan haar ouders te vragen of ze thuis is zou je haar ook 'toevallig' even ergens tegen het lijf kunnen lopen natuurlijk, als je zo dicht bij woont kan het haast niet anders dan dat je haar wel eens ziet lopen toch?
dat kan nog zwaar tegenvallen hoor, dat zien lopen in de buurt haha, maar ik zal er anders eens meer op letten inderdaad.
het is toch weer mooi weer dus af en toe een wandeling die kant op kan geen kwaad :P
pi_96504338
Ik weet het toch niet hoor, een meisje dat kust omdat iemand anders het zegt doet me als een breezerslet overkomen.

Als jij trakteert zal ze geen 'nee' zeggen. Zo zijn de meeste vrouwen nu eenmaal.
Maar doet ze moeite voor jou TS? Dan zou ik het er zeker op wagen.
Cindy De Vuyst
  zondag 8 mei 2011 @ 14:15:55 #19
326439 ToffeVogel
pi_96504506
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:10 schreef einzeinz het volgende:
Ik weet het toch niet hoor, een meisje dat kust omdat iemand anders het zegt doet me als een breezerslet overkomen.

Als jij trakteert zal ze geen 'nee' zeggen. Zo zijn de meeste vrouwen nu eenmaal.
Maar doet ze moeite voor jou TS? Dan zou ik het er zeker op wagen.
nou het is zeker geen slet dat kan ik je wel zeggen, en of ze moeite voor mij doet, we hebben weinig contact zoals ik al zij dus daar wil ik juist verandering in brengen:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')