Bedankt, maar het zal toch wel fijn zijn als ZIJ het lekker vindt, ipv IK?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:35 schreef Aneurysma het volgende:
Joh, is helemaal subjectief. Kies gewoon even wat je zelf lekker vindt en geef niet zoveel om andermans meningen want die verschillen toch allemaal. Tevens kuttopic.
Liefs, Lucas.
Ja maar boeien, je kunt het toch niet voorspellen. Hoogstens afwegen wat je denkt dat ze lekker vindt, en dat kunnen wij niet voor je doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:47 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Bedankt, maar het zal toch wel fijn zijn als ZIJ het lekker vindt, ipv IK?
Ja dat begrijp ik wel, mijn vraag was alleen welke bij een 19 jarige vrouw beter past? Het zijn best populaire geuren, waardoor ik dacht dat iedereen ze wel zal kennen, vandaar dat ik het vroeg. Ik ga wel naar de douglass, en ruik het wel zelf.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:55 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja maar boeien, je kunt het toch niet voorspellen. Hoogstens afwegen wat je denkt dat ze lekker vindt, en dat kunnen wij niet voor je doen.
Veel liefs weer.
Chanel is tijdloos en kan je ook geven als je 40+ bent dus die zou ik niet doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:32 schreef Ninaaa het volgende:
Hallo,
ik had een vraagje,
ik zit namelijk al 3 dagen te twijfelen over de volgende 4 parfums;
- chanel no 5
- chanel coco mademoiselle
- miss dior cherie
- thierry mugler angel
(allemaal eau de parfume)
mijn allerbeste vriendin die word zaterdag 19, en als cadeau wil ik haar graag 1 van de bovengenoemde pafums geven, alleen zit te twijfelen voor welke ik zal gaan?
welke ruikt volgens jullie het lekkerst??
tips zijn ook welkom.
alvast bedankt voor de tips!
Hoe moeten WIJ weten wat ZIJ lekker vindt?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:47 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Bedankt, maar het zal toch wel fijn zijn als ZIJ het lekker vindt, ipv IK?
Daar dacht ik dus ook al aan, alleen zij houdt niet van `lichte` geuren. Het moet altijd zo zwaar zijn als het maar kan.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:40 schreef rubje het volgende:
[..]
Chanel is tijdloos en kan je ook geven als je 40+ bent dus die zou ik niet doen.![]()
Alles valt met haar smaak voor geuren en gezien het feit dat de zomer eraan komt zou ik voor een frisse geur gaan.
Hmm Sun lijkt me inderdaad ook wel lekker voor haar, maar vo zover ik me kan herrinneren is dat een best `tropische` lucht, zoet dus (excuses als dat niet zo is, had Sun zelf jaren geleden gebruikt, weet niet meer heel zeker). Cool water ruikt inderdaad ook heeeeerlijk, alleen toen ik het haar liet ruiken (had zelf een flesje) vondt ze het niet zo lekker.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:51 schreef Vandaag... het volgende:
Chanel no 5 is veel te klassiek en te zwaar voor een meisje van 19. Dat kan je idd ook nog geven als ze 50 wordt.
Chanel mademoiselle is wél toepasselijk, wat lichter maar het blijft een luchtje uit de zwaardere/zwoelere categorie, net zoals de andere 2 die je gekozen hebt.
Zeker als je eau de parfum koopt in plaats van eau de toilette.
Waarom koop je niet SUN van Jil Sander? Die kan je ook in de zon dragen (van andere parfums in de zon krijg je soms vlekken) en is lekker licht maar toch heel sensueel. Passend bij de zomer en bij een meisje van 19.![]()
Of Cool Water Woman van Davidoff. Ook heel lekker in de zomer.
Bedankt voor je tips, ik wou haar ook meenemen, alleen dan heeft ze het door dat ik een pafum voor haar wil kopen. Ze vraagt al de hele tijd wat ik haar cadeau ga geven, en telkens verander ik van onderwerp zodat ik het niet verklap :Squote:Op zondag 8 mei 2011 17:41 schreef ad0rable het volgende:
Allevier niet, No. 5 om hierboven gegeven reden. Miss Dior Cherie is zo zoet dat je er na vijf minuten misselijk van wordt en Angel en Coco vind ik ook niks. Maar dat is persoonlijk.
Aan Chance van Chanel heb ik gewoon goeie herinneringen. En Egoiste Platinum (who cares dat het voor mannen is) ook.
Neem haar anders mee, als dat kan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |