Heb je dat nu al eens geprobeerd? Is echt verrukkelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend voor een satehsaus-addict. Jij verziekt je tosti zelfs met satehsaus
Misschien heb je wel een maagzweertjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef mootie het volgende:
Ik heb ook al 2 uur geslapen, ik ben verdoemd!
Zenuwpeesje! Maar liever geen zweertje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een maagzweertje
Ik vergeet het eerlijk gezegd elke keerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je dat nu al eens geprobeerd? Is echt verrukkelijk
Misschien heb je verlate afkickverschijnselen van de cola.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef mootie het volgende:
Ik heb ook al 2 uur geslapen, ik ben verdoemd!
Nah, één keer doen en je wil nooit meer wat anders. Culinair hoogstandje van Nederlandse bodemquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vergeet het eerlijk gezegd elke keer
Iemand moet je buik even zachtjes masseren en een verhaaltje vertellen, dan komt 't wel goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Zenuwpeesje! Maar liever geen zweertje.
Mijn kat ligt er nu op te slapen, helpt niks.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iemand moet je buik even zachtjes masseren en een verhaaltje vertellen, dan komt 't wel goed
Wat voor verhaal is die kat aan het vertellen?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn kat ligt er nu op te slapen, helpt niks.
Het klinkt als prrrrrr prrrrrrrrrr, ik heb het idee dat ze vertelt dat ze lekker ligt.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat voor verhaal is die kat aan het vertellen?
Damn, ik nam net een hap roggebroodquote:Op zondag 8 mei 2011 00:08 schreef mootie het volgende:
Omg Bob!!!!! Dat is wel heeeeeeel erg goor!
Ik scrollde per ongeluk terug naar boven.![]()
Ik vind het meer bizar hoe die z'n hoofd in de pot heeft en daardoor hilarischquote:Op zondag 8 mei 2011 00:08 schreef mootie het volgende:
Omg Bob!!!!! Dat is wel heeeeeeel erg goor!
Ik scrollde per ongeluk terug naar boven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |