quote:
Hard Boiled Wonderland heb ik al gelezenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Trage Zwabber!
Het is geen Murakami hoor, maar ik ben pas op pagina 100 , wat niet is kan nog komen, het doet me tot nu toe wel aan Hard Boiled Wonderland denken.
Heb je die al gelezen?
Nee denk ik he?
Whehehehehequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
blijkbaar, met de nieuwe fokreeksen kan je geen topic meer maken als er al een nieuwe is
Oh cool.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hard Boiled Wonderland heb ik al gelezen
Van mij mag je de volgendequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
in mijn TT gebruikte ik tenminste het woord "Kafkaesque"
Jezus fuck , als je daar niet op afknapt dan is het echte liefde zegquote:
Ik geloof dat ik dat de leukste vond, omdat ie echt werkelijk nergens over gingquote:
quote:
Het is echt een leuk boek ja, maar ik vind Wind-up Bird ook leuk, ik heb em een tijdje geleden gewoon gekocht, voor als ik zin heb om em nog een keer te lezenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat de leukste vond, omdat ie echt werkelijk nergens over ging
Ah leuk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is echt een leuk boek ja, maar ik vind Wind-up Bird ook leuk, ik heb em een tijdje geleden gewoon gekocht, voor als ik zin heb om em nog een keer te lezen
mja het heroinehoertjesgehalte was erg hoog iddquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck , als je daar niet op afknapt dan is het echte liefde zeg![]()
Hoeredo
Whehehehehehequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mja het heroinehoertjesgehalte was erg hoog idd
maar ik hou toch van jemet je geile briefjes
volgens Guinnes World Records is dit de grootste envelopquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt ze live gezien, daar moet minstens pakketpost aan te pas komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |