quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef APK het volgende:
Echt, WTF
Ik had de laatste post en wilde dit als TT: [SC] #60 Waar Hockey-mannetje een avatar gaat kiezen!
Dat verklaart het.quote:
Dan is het maar goed dat jij niet hebt geopend, met je deel 60quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef APK het volgende:
Echt, WTF
Ik had de laatste post en wilde dit als TT: [SC] #60 Waar Hockey-mannetje een avatar gaat kiezen!
Jij bent zo'n vrolijke dronkaard he?quote:
Ik speel geen hockeyquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:49 schreef APK het volgende:
Echt, WTF
Nee, ik heb een heel makkelijke weergave met alle pagina's tegelijkertijd onder elkaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:50 schreef grazz het volgende:
Maar Maarten-Pieter ... 14 pagina's doorgespit voor je ava?![]()
Terwijl je deze net zo goed in paint had kunnen maken
Why?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat jij niet hebt geopend, met je deel 60
Soms wel, maar vanmorgen in het trappenhuis ben ik écht enorm tekeer gegaan tegen mijn benedenbuurman omdat hij de duiven niet kan handelenquote:
Ik hoop maar voor je dat het niet de Songfestival-buurman is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Soms wel, maar vanmorgen in het trappenhuis ben ik écht enorm tekeer gegaan tegen mijn benedenbuurman omdat hij de duiven niet kan handelen
En vanmorgen was je ook al dronken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Soms wel, maar vanmorgen in het trappenhuis ben ik écht enorm tekeer gegaan tegen mijn benedenbuurman omdat hij de duiven niet kan handelen
Ik begrijp je niet. Vertel er eens iets meer over?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Speaking of which.... Greys, welke drank moet ik voor je inslaan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen.
En openbare dronkenschap is niet banbaar
Zo erg is het vooralsnog niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen.
En openbare dronkenschap is niet banbaar
Stuur hem a.s.a.p. een SMS! Iemand! Wie dan ook!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Zo erg is het vooralsnog niet.
En ik krijg een sms als ik te ver ga![]()
'te ver ga'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |