102%quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.q-music.nl/page/secret_story/15 [ afbeelding ]
ja, viel mij ook al op. Ze zullen het wel naar boven afronden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wisselt vaak tussen 101% en 103"%
Tja programmeren is ook een vak. Er zijn er dus 3 met xx.6 of meer procent, wat naar boven afgerond wordt, daardoor krijg je een verschil van 2 procent.quote:
Denk niet dat Flip het iemand anders gunt hoor. En Jo gunt het buiten haarzelf alleen aan Flip. Sharon gunt het ook alleen (buiten haarzelf) aan Karim. Alleen Karim gunt het iedereen denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:43 schreef rc_1990 het volgende:
Heb wel het idee dat ze het elkaar nu wel allemaal gunnen, dat was een aantal weken geleden wel heeel anders
Dat faalt best welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:44 schreef rico80 het volgende:
[..]
Tja programmeren is ook een vak. Er zijn er dus 3 met xx.6 of meer procent, wat naar boven afgerond wordt, daardoor krijg je een verschil van 2 procent.
Leg jij het Erik de Faaler even uit:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk niet dat Flip het iemand anders gunt hoor. En Jo gunt het buiten haarzelf alleen aan Flip. Sharon gunt het ook alleen (buiten haarzelf) aan Karim. Alleen Karim gunt het iedereen denk ik.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:34 schreef Candyfreak het volgende:
eriklafaille Erik la Faille
Karim doet ALLES om te winnen. Hij zat met Gerard ook al vanaf dag 1 afspraken over de nominaties te maken. #sstnl
6 May Favorite Retweet ReplyWaar slaat dit op?
Nou weer een lekker positief beeldquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk niet dat Flip het iemand anders gunt hoor. En Jo gunt het buiten haarzelf alleen aan Flip. Sharon gunt het ook alleen (buiten haarzelf) aan Karim. Alleen Karim gunt het iedereen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |