abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:03:52 #1
342187 Pataya
Gooische Potloodventer
pi_96484364
Vervolg op: Vreemd gegaan, wat moet ik doen?

Toch open ik dit topic nog even omdat ik nog een paar dingen kwijt wil...

1. Het is serieus gebeurd.
2. Dankje wel voor (sommige) reacties
3. Wil niet als slachtoffer overkomen zoals sommige zeggen.
4.

Dit is nooit goed te praten, maar hoe kan ik dit nu op een fatsoenlijke manier afsluiten?
Waarom is het leven zo kut?
pi_96484477
Accepteer dat je een lul bent die zijn driften niet goed onder controle heeft. En dat is een serieuze reactie.

Ik heb deel 1 gemist, wat ga je doen tegenover je vriendin?
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:07:14 #3
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_96484512
het gras LIJKT altijd groener aan de overkant
pi_96484584
Je kan mij niet vertellen dat je niet weet wat je moet doen als je dat vreemdgaan al zo 'goed' hebt gepland.

Als ik dan toch de amateurpsycholoog ga uithangen denk ik dat je net als bij het vreemdgaan op zoek bent naar de bevestiging. Waarbij je bij het vreemdgaan misschien ook wel de bevestiging qua relatie hebt geforceerd.
Succes in ieder geval met dit topic. Hoop dat je veel plezier er aan hebt.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:12:12 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96484722
Was TS niet gewoon een troll?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:13:27 #6
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_96484781
"Schat, ik heb het met een ander gedaan."

Daarna je bek houden en consequenties aanvaarden.
Succes.
Dit, dus.
pi_96485098
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:12 schreef Re het volgende:
Ik ga altijd van het minst negatieve uit. Op een forum discussiëren zonder persoonlijk belang, oké. Maar op een forum acteren om digitale aandacht en daar tijd in stoppen is wel erg sneu. En dan bedoel ik het in de meest pure vorm. Niet qua sneue actie, maar sneu persoon.
Stiekem lachen om andere mensen terwijl ze alleen maar zichzelf in de zeik zetten. Maar goed, je hebt genoeg personen hier rondlopen, daar niet van.
pi_96485583
quote:
Hopelijk niet natuurlijk.
pi_96486325
Wat een klootzak.
Je vriendin weg gelijk de ander bij je thuis laten komen. Had nou maar het lef gehad om te zeggen dat je niet voldoende van je vriendin hield en ging dan wat doen met een ander.

Triest. Diep triest.
Seks was tien keer beter, dat na 3x een ander zien.

wees eerlijk, nu.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:05:53 #10
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_96486881
Tja, we hebben samen gestreden vandaag dus ik ga je voor de afwisseling een keertje niet onderuit trappen :P

Wat je hebt gedaan is natuurlijk niet handig maar wat is gebeurd is gebeurd. Eigenlijk was je er voor jezelf al uit dat je niet meer verder wilde anders had je nooit die andere dame uitgenodigd en eerlijk gezegd vind ik het wel slim wat je hebt gedaan. Je hebt gekeken of je niet jezelf gek hebt gemaakt met een fantasy in plaats van werkelijke gevoelens en feiten. Naar wat nu blijkt zit je inderdaad verkeerd bij je huidige vriendin en stort je jullie beiden niet in de grootste problemen om er later achter te komen dat het allemaal toch niet was wat je had verwacht.

Persoonlijk denk ik niet dat je je vriendin moet vertellen dat je vreemd bent gegaan. Dit omdat jij en zij er niks mee opschiet. Wat heeft zij er aan als je het verteld? Wat heb jij aan die grote ruzie die er door ontstaat als je het verteld? Helemaal niks. Niemand wordt er gelukkiger van en zeker niet omdat je het toch al uit gaat maken. Ik denk dan ook dat je je beter kan gaan richten op het uit maken.

Bij het uitmaken zou ik het er natuurlijk niet op gooien dat je al tijden gevoelens hebt voor een ander en dat je daarom geen zin meer hebt in haar. Leg gewoon uit dat je langzaam maar zeker haar meer als vriendin bent gaan zien in plaats van Vriendin en dat je je liefdes gevoelens voor haar bent kwijt geraakt. De vlinders zijn gestorven en de rozen zijn verdroogd. Op die manier kan je op een goede manier uit elkaar gaan en ondanks dat het kut is en blijft en dat het echt niet zonder tranen zal gaan is het wel de zachtste manier voor beide.
Domo Arigato!
pi_96486897
quote:
Yep.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:26:58 #12
342187 Pataya
Gooische Potloodventer
pi_96487600
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:05 schreef Black_Ninja het volgende:
Tja, we hebben samen gestreden vandaag dus ik ga je voor de afwisseling een keertje niet onderuit trappen :P

Wat je hebt gedaan is natuurlijk niet handig maar wat is gebeurd is gebeurd. Eigenlijk was je er voor jezelf al uit dat je niet meer verder wilde anders had je nooit die andere dame uitgenodigd en eerlijk gezegd vind ik het wel slim wat je hebt gedaan. Je hebt gekeken of je niet jezelf gek hebt gemaakt met een fantasy in plaats van werkelijke gevoelens en feiten. Naar wat nu blijkt zit je inderdaad verkeerd bij je huidige vriendin en stort je jullie beiden niet in de grootste problemen om er later achter te komen dat het allemaal toch niet was wat je had verwacht.

Persoonlijk denk ik niet dat je je vriendin moet vertellen dat je vreemd bent gegaan. Dit omdat jij en zij er niks mee opschiet. Wat heeft zij er aan als je het verteld? Wat heb jij aan die grote ruzie die er door ontstaat als je het verteld? Helemaal niks. Niemand wordt er gelukkiger van en zeker niet omdat je het toch al uit gaat maken. Ik denk dan ook dat je je beter kan gaan richten op het uit maken.

Bij het uitmaken zou ik het er natuurlijk niet op gooien dat je al tijden gevoelens hebt voor een ander en dat je daarom geen zin meer hebt in haar. Leg gewoon uit dat je langzaam maar zeker haar meer als vriendin bent gaan zien in plaats van Vriendin en dat je je liefdes gevoelens voor haar bent kwijt geraakt. De vlinders zijn gestorven en de rozen zijn verdroogd. Op die manier kan je op een goede manier uit elkaar gaan en ondanks dat het kut is en blijft en dat het echt niet zonder tranen zal gaan is het wel de zachtste manier voor beide.
Heb het vannacht ook met haar besproken op een soortgelijke manier dat jij hier als "voorbeeld" geeft.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:40:41 #13
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_96488121
Ik zou het haar ook niet vertellen en het gewoon uitmaken.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_96488350
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Yep.
Maar hoe weet je dat eigenlijk?
pi_96488403
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:46 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dat eigenlijk?
Lees het eind van het vorige topic maar eens door, zijn wat mensen detective wezen spelen.
pi_96490918
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:40 schreef IceBeach het volgende:
Ik zou het haar ook niet vertellen en het gewoon uitmaken.
Ja dit kan ie doen als ie haar niet wil kwetsen.
Als TS de waarheid vertelt dan is z'n vriendin zeker gekwetst.
TS, doe wat je moet doen!
  zondag 8 mei 2011 @ 01:34:02 #17
342187 Pataya
Gooische Potloodventer
pi_96494631
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:52 schreef recaH het volgende:

[..]

Ja dit kan ie doen als ie haar niet wil kwetsen.
Als TS de waarheid vertelt dan is z'n vriendin zeker gekwetst.
TS, doe wat je moet doen!
't is allemaal al gedaan topic mag wel dicht...
  zondag 8 mei 2011 @ 09:47:04 #18
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96497785
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:34 schreef Pataya het volgende:

[..]

't is allemaal al gedaan topic mag wel dicht...
Mooizo, niet dat we het geloofden, maargoed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')