quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:17 schreef whaduppp het volgende:
Dus gewoon niks vragen hierover en verder met daten?
En als ik wel interesse heb; just ask.
MMMMMMKAY.
Dat kan niet moeilijk zijn![]()
By the way; Als een meisje droge humor heb, vinden jongens dat leuk of is dat echt een turn-off?
Ik weet dat het ieder voor zich is, maar misschien is er een duidelijk overtal aan jongens dat het wel/niet leuk vind![]()
Thanks voor reacties BTW
Als jullie drie keer op date zijn geweest en hij heeft je gekust vind ie je gevoel voor humor vast wel oke.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:17 schreef whaduppp het volgende:
By the way; Als een meisje droge humor heb, vinden jongens dat leuk of is dat echt een turn-off?
Ik weet dat het ieder voor zich is, maar misschien is er een duidelijk overtal aan jongens dat het wel/niet leuk vind![]()
Ik mag mijn mening niet geven.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:00 schreef whaduppp het volgende:
Nu heb ik even serieuze meningen van dejongens/kerels die een beetje inzicht hebben hier.
Nouja, we hadden al gekust op de eerste date (aiii, oeps)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als jullie drie keer op date zijn geweest en hij heeft je gekust vind ie je gevoel voor humor vast wel oke.
time to change your humor?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:21 schreef dogtagz het volgende:
Dit is raar, ik kom er nu achter dat ik droge humor niet echt leuk vind.
Maar ik maak wel vaak droge grappen die nergens op slaan?
What is wrong with me!?
Vrouwen moeten gewoon niet denken dat ze grappig zijn of grappig over willen komen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:21 schreef dogtagz het volgende:
Dit is raar, ik kom er nu achter dat ik droge humor niet echt leuk vind.
Maar ik maak wel vaak droge grappen die nergens op slaan?
What is wrong with me!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |