quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:50 schreef Roguee het volgende:
Er zijn gewoon nog 4 mensen die geloven in de illusie dat SST een succes is. Moest ik even aan denken
Bellen ze toch een paar 'gezelschapsdames' !quote:
3 denk ik. Gerard heeft het uitvoerig met Karim erover gehad dat hij niet geloofde dat dit programma meer dan 200 a 300000 kijkers zou hebben. Goed inzicht lijkt me zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:50 schreef Roguee het volgende:
Er zijn gewoon nog 4 mensen die geloven in de illusie dat SST een succes is. Moest ik even aan denken
karim pi pi 44 procentquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.q-music.nl/page/secret_story/15
Ja das waarquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
3 denk ik. Gerard heeft het uitvoerig met Karim erover gehad dat hij niet geloofde dat dit programma meer dan 200 a 300000 kijkers zou hebben. Goed inzicht lijkt me zo.
oh wacht ik vergeetquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bellen ze toch een paar 'gezelschapsdames' !
Oh nee...dat was een ander programma
Dat meen je NIETquote:
Toch apart. Echt iedere poll die niet door SST is geroggeld staat Joanna onderaan of bijna onderaan, en iedere poll die SST wél heeft gemaakt staat ze steevast bovenaan. Valt verder niet op ofzo :squote:
een paar oud-bewoners ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:53 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik had echt verwacht dat ze voor laatste feestje wat oud bewoners zouden laten terug komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |