Weet je ook waar ze vandaan komen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:32 schreef rocky607 het volgende:
heb ik al geprobeerd maar ze blijven steeds terug komen
Benzine er in gieten en dan een lucifer, mooi vuurwerk en je probleem is opgelostquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:40 schreef babipangang het volgende:
een kan kokend water in het nest gieten
Nootmuskaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:49 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ging je van kaneelpoeder niet spacen?of was dat paprikapoeder?
Ik heb vorig jaar een hele bus kaneelpoeder gestrooid. Een dag later geen mier meer gezien. Dus volgens mij hielp het hier erg goedquote:
Ja dit.quote:
klopt.. ze hadden bij mij ooit via de keukenkasten de weg gevonden naar de stroop en suiker bovenin de kastenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:14 schreef De_Melkboer het volgende:
Mijn keuken zat vol met mieren, 4 lokdozen geplaatst (van Bayer) twee dagen erna zat het nog voller met mieren, en na vier dagen zag ik er geeneen meer.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:47 schreef Mirjam het volgende:
ik heb ooit eens stroop op een pannenkoek gegoten, lekker hapje genomen, tot ik dachjt 'wat een rare dingetjes in de stroop' .
helemaal vol mieren![]()
![]()
![]()
huuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:02 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
![]()
ik was ooit in een discotheek waar ik een glaasje cola kreeg uit een postmix (zo'n bedielingsding met knopjes erop en een slang waar frisdrank uitkomt jeweetwel)
daar kwamen mieren mee in mn glas gedrevenbleek dat heel dat slangenstelsel ect ingenomen was door duizenden mieren die erin lekker de boel zaten op te peuzelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |