En waarom gaat dat een ruzie opleveren?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Even statusupdate geven van de afgelopen 3 jaar van mijn leven
En de TT op zich is al een faal...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Oh, wat een faal.![]()
Ik kan niet omgaan met de technische hoogstandjes van Fok!![]()
daaronder valt ook uit de kast komen voor hun nogquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En waarom gaat dat een ruzie opleveren?
Hmm das jammerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
daaronder valt ook uit de kast komen voor hun nogen dat gaat niet goed vallen
Heel veel succes danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ow. Nasty. Veel sterkte en ik hoop dat het uiteindelijk toch meevalt...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Oh, succes, en sterkte!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Het schijnt van wel....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Is Jan Kees de Jager uit de kast gekomen?
Dude, zelfs ik weet datquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Is Jan Kees de Jager uit de kast gekomen?
Ik lees het nu pasquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dude, zelfs ik weet datGeen idee wie Jan Kees de Jager is maar hij is wel homo!
Zeker de hele dag in de zon gezeten op je balkon, he?quote:
Je ne suis pas au Pays-Bas.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeker de hele dag in de zon gezeten op je balkon, he?
Oooh!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je ne suis pas au Pays-Bas.
Ik kan het eigenlijk ook nergens vindenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dude, zelfs ik weet datGeen idee wie Jan Kees de Jager is maar hij is wel homo!
familie, barbeque, schranzen, en zuipen. Kwaliteitsvermaak!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
en hoe vier je je verjaardag Gastwatdefok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |